Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Сергета, І. В. | |
dc.contributor.author | Тимощук, О. В. | |
dc.date.accessioned | 2025-03-31T13:38:02Z | |
dc.date.available | 2025-03-31T13:38:02Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.citation | Сергета І. В. Прогностична оцінка особливостей перебігу психофізіологічної і психічної адаптації учнів і студентів сучасних закладів освіти у контексті здійснення комплексної оцінки якості життя / І. В. Сергета, О. В. Тимощук // Environment & Health. – 2019. – № 4. – С. 18–24. | uk_UA |
dc.identifier.other | DOI: 10.32402/dovkil2019.04.018 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.vnmu.edu.ua/123456789/9353 | |
dc.description.abstract | Метою дослідження була прогностична оцінка особливостей перебігу психофізіологічної і психічної адаптації сучасних учнів і студентів у контексті здійснення комплексної оцінки якості життя. Матеріали та методи дослідження. Дослідження проводилися на базі сучасних закладів освіти м. Івано-Франківська: школи (ліцею-інтернату) для обдарованих дітей із сільської місцевості, професійного ліцею автомобільного транспорту і будівництва, музичного училища, фінансово-комерційного кооперативного коледжу і Прикарпатського національного університету. Протягом періоду спостережень обстежено 300 учнів та студентів. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA_ | uk_UA |
dc.publisher | Environment & Health | uk_UA |
dc.subject | учні і студенти | uk_UA |
dc.subject | сучасні заклади освіти | uk_UA |
dc.subject | психофізіологічна і психічна адаптація | uk_UA |
dc.subject | якість життя | uk_UA |
dc.subject | комплексна оцінка | uk_UA |
dc.title | Прогностична оцінка особливостей перебігу психофізіологічної і психічної адаптації учнів і студентів сучасних закладів освіти у контексті здійснення комплексної оцінки якості життя | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |