dc.contributor.author |
Сергета, І. В. |
|
dc.contributor.author |
Тимощук, О. В. |
|
dc.date.accessioned |
2025-03-31T13:38:02Z |
|
dc.date.available |
2025-03-31T13:38:02Z |
|
dc.date.issued |
2019 |
|
dc.identifier.citation |
Сергета І. В. Прогностична оцінка особливостей перебігу психофізіологічної і психічної адаптації учнів і студентів сучасних закладів освіти у контексті здійснення комплексної оцінки якості життя / І. В. Сергета, О. В. Тимощук // Environment & Health. – 2019. – № 4. – С. 18–24. |
uk_UA |
dc.identifier.other |
DOI: 10.32402/dovkil2019.04.018 |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.vnmu.edu.ua/123456789/9353 |
|
dc.description.abstract |
Метою дослідження була прогностична оцінка особливостей перебігу психофізіологічної і психічної адаптації сучасних учнів і студентів у контексті здійснення комплексної оцінки якості життя.
Матеріали та методи дослідження. Дослідження проводилися на базі сучасних закладів освіти м. Івано-Франківська: школи (ліцею-інтернату) для обдарованих дітей із сільської місцевості, професійного ліцею автомобільного транспорту і будівництва, музичного училища, фінансово-комерційного кооперативного коледжу і Прикарпатського національного університету. Протягом періоду спостережень обстежено 300 учнів та студентів. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA_ |
uk_UA |
dc.publisher |
Environment & Health |
uk_UA |
dc.subject |
учні і студенти |
uk_UA |
dc.subject |
сучасні заклади освіти |
uk_UA |
dc.subject |
психофізіологічна і психічна адаптація |
uk_UA |
dc.subject |
якість життя |
uk_UA |
dc.subject |
комплексна оцінка |
uk_UA |
dc.title |
Прогностична оцінка особливостей перебігу психофізіологічної і психічної адаптації учнів і студентів сучасних закладів освіти у контексті здійснення комплексної оцінки якості життя |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |