Короткий опис (реферат):
Мета. Метою наукової роботи було здійснення гігієнічної оцінки особливостей процесів формування показників розумової працездатності студентської молоді, яка перебуває за умов використання дистанційних і традиційних аудиторних форм навчання.
Об’єкт і методи дослідження. Дослідження проводились на базі Вінницького національного медичного університету ім. М.І. Пирогова. Під наглядом протягом часу спостережень перебували 127 студентів, у тому числі 64 дівчини і 63 юнаків. Визначення рівня розвитку показників розумової працездатності протягом навчального року (відповідно на початку осіннього і наприкінці весняного семестрів) проводилось із використанням комп’ютерного комплексу “Еffеcton Studio” (тестовий пакет “Ягуар”).
Результати дослідження та їх обговорення. Аналізуючи особливості кривих працездатності студентів, що були побудовані, слід відзначити декілька цікавих явищ. Якщо на початку періоду досліджень, що припадав на час початку навчального року, показники, які відбивали дані виконання теппінг-тесту, були майже ідентичними, то надалі спостерігалось достатньо чітко виражене розшарування отриманих даних, характерною ознакою яких потрібно було вважати кращі відповідно до свого змісту результати за умов використання формату аудиторного навчання, причому більш яскраво такі тенденції були виражені серед юнаків. Розглядаючи отримані дані, особливо значення їх абсолютних показників, необхідно було відзначити той факт, що відповідно до загальноприйнятого підходу (розмах коливань одержаних результатів не перевищує 10-15%) криві динамічної працездатності слід було віднести до стабільного типу, котрий відзначається підтриманням максимального темпу виконання завдання приблизно на одному рівні впродовж усього часу спостережень та характеризує тип нервової системи серед більшості досліджуваних осіб як нервову систему середньої
Висновки. В ході проведених досліджень здійснена гігієнічна оцінка особливостей процесів формування показників розумової працездатності студентської молоді, яка перебуває за умов використання дистанційних і традиційних аудиторних форм навчання.