dc.contributor.author |
І. В. Сергета, І.В., |
|
dc.contributor.author |
Браткова, О.Ю., |
|
dc.contributor.author |
. Серебреннікова, О. А |
|
dc.date.accessioned |
2025-03-23T09:58:32Z |
|
dc.date.available |
2025-03-23T09:58:32Z |
|
dc.date.issued |
2022 |
|
dc.identifier.citation |
Наукове обґрунтування гігієнічних принципів профілактики формування та розвитку донозологічних зрушень у стані психічного здоров’я учнів сучасних закладів середньої освіти (огляд літератури і власних досліджень) / І. В. Сергета, О. Ю. Браткова, О. А. Серебреннікова //«Журнал НАМН України» .- 2022 .- т. 28.- № 1.- С. 306 - 326 |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
https://dspace.vnmu.edu.ua/123456789/8762 |
|
dc.description.abstract |
Дані проведених досліджень засвідчують, що як провідні гігієнічні принципи
профілактики формування та розвитку донозологічних зрушень у стані психічного здоров’я підлітків 15–17 років слід відзначити: визначення особливостей гігієнічних, житловопобутових і соціально-економічних умов перебування дівчат і юнаків, а також чинників, що справляють негативний вплив на процеси соціально-психологічної адаптації та психічний стан учнів сучасної школи; урахування віково-статевих закономірностей формування навчально-значущих психофізіологічних функцій і особливостей особистості, що забезпечують психологічний комфорт дівчат та юнаків, які здобувають середню освіту; використання методики скринінгової оцінки ступеня ризику виникнення відхилень у стані психічного здоров’я дівчат і юнаків пубертатного віку; запровадження комплексу заходів психогігієнічної корекції та профілактики донозологічних зрушень у стані психічного здоров’я підлітків. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA_ |
uk_UA |
dc.publisher |
Журнал НАМН України |
uk_UA |
dc.subject |
учні, |
uk_UA |
dc.subject |
заклади середньої освіти, |
uk_UA |
dc.subject |
психічне здоров’я, |
uk_UA |
dc.subject |
донозологічні зрушення, |
uk_UA |
dc.subject |
гігієнічні принципи профілактики. |
uk_UA |
dc.title |
Наукове обґрунтування гігієнічних принципів профілактики формування та розвитку донозологічних зрушень у стані психічного здоров’я учнів сучасних закладів середньої освіти (огляд літератури і власних досліджень) |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |