Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Рикало, Н. А. | |
dc.contributor.author | Іваниця, А. О. | |
dc.date.accessioned | 2025-03-21T12:39:28Z | |
dc.date.available | 2025-03-21T12:39:28Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.citation | Рикало Н. А. ВИКОРИСТАННЯ МЕТОДИК СТРУКТУРНО-ЛОГІЧНИХ ТЕХНОЛОГІЙ ПРИ ВИКЛАДАННІ СТУДЕНТАМ ЗАОЧНОЇ ФОРМИ НАВЧАННЯ У МЕДИЧНИХ ВУЗАХ / Н. А. Рикало, А. О. Іваниця // Priority directions of science and technology development‖ (December 20-22, 2020) - C.163 -165 | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://dspace.vnmu.edu.ua/123456789/8574 | |
dc.description.abstract | Сучасний етап стрімкого розвитку науки, технологій та інформаційного простору вимагає модернізації освітнього процесу, який не лише сформує спеціаліста в окремій галузі суспільного життя, а й соціально активну особистість, яка зможе реалізувати себе в складному та мінливому сьогоденні. Саме суспільне консенсусне розуміння того, що освіта – це один із головних факторів цивілізаційного, економічного розвитку держави, дає сьогодні поштовх до стратегічного вирішення завдань і забезпечення системного реформування національної вищої школи, адекватної модернізації та інтеграції її до європейського економічного, культурного, інформаційного простору. В аналітичній доповіді ЮНЕСКО «Сталий розвиток після 2015 р.» зазначено, що у нову інформаційну епоху саме вища освіта має стати основоположним елементом у напрямі прогресу, а інновації у різних сферах суспільної діяльності мають містити в собі високий динамізм, швидку зміну знань, інформації, технологій. В Законі України «Про вищу освіту» серед основних завдань вищих навчальних закладів передбачено «забезпечення органічного поєднання в освітньому процесі освітньої, наукової та інноваційної діяльності». Особливо це стосується медичної освіти, оскільки саме медична освіта включає в себе крім відпрацювання складних професійних навичок процес формування у студентів етичних, деонтологічних, цивілізаційних цінностей під час навчання у вишах. Слід підкреслити, що проблематика дистанційного навчання поставила багато складних задач перед ВУЗами. Особливо це стосується студентів заочної форми навчання, у випадку яких великий об'єм навчального матеріалу концентрований в невеликий проміжок сесій. Але виклик дистанційного навчання підштовхнув до пошуку нових технологій ведення учбового процесу, і тому саме використання нових якісних методик викладання є актуальною задачею сучасної медичної освіти. Враховуючи вище сказане зрозуміло, що використання у сучасному освітньому процесі інноваційних методів навчання залишається однією з актуальних задач не тільки в медичній, а і у світовій педагогічній і науково-дослідній діяльності. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA_ | uk_UA |
dc.publisher | PRIORITY DIRECTIONS OF SCIENCE AND TECHNOLOGY DEVELOPMENT | uk_UA |
dc.title | ВИКОРИСТАННЯ МЕТОДИК СТРУКТУРНО-ЛОГІЧНИХ ТЕХНОЛОГІЙ ПРИ ВИКЛАДАННІ СТУДЕНТАМ ЗАОЧНОЇ ФОРМИ НАВЧАННЯ У МЕДИЧНИХ ВУЗАХ | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |