Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Пачевська, А. В. | |
dc.contributor.author | Сімонова, І. В. | |
dc.contributor.author | Bialoszycka, Monika Malgorzata | |
dc.date.accessioned | 2025-03-21T08:43:34Z | |
dc.date.available | 2025-03-21T08:43:34Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier.citation | Пачевська А. В. Перспективи професійно-педагогічної мобільності в умовах інтеграції до європейського освітнього простору / А. В. Пачевська., І. В. Сімонова, Bialoszycka Monika Malgorzata // Матеріали ІІІ Міжнародної науково-практичної конференції «Професійний розвиток педагога в умовах інтеграції до європейського освітнього простору: міжнародна академічната професійна / професійно – педагогічна мобільність», м. Львів, 27 верес. 2024 р. – Львів, 2024. – С. 213–217. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://dspace.vnmu.edu.ua/123456789/8512 | |
dc.description.abstract | Мобільність у сфері освіти є одним із ключових пріоритетів політики Європейського Союзу, спрямованим на створення конкурентоспроможного освітнього простору, заснованого на знаннях та інноваціях. Болонський процес відіграє важливу роль у гармонізації освітніх систем, сприяючи академічній мобільності студентів та викладачів. Основними формами мобільності є горизонтальна та вертикальна, які забезпечують можливості для обміну знаннями та досвідом між університетами різних країн. Програми Erasmus та Tempus значно розширюють доступ до міжнародної освіти та професійного розвитку. Академічна мобільність позитивно впливає на якість вищої освіти, сприяє особистісному розвитку та конкурентоспроможності випускників на міжнародному ринку праці. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA_ | uk_UA |
dc.subject | академічна мобільність | uk_UA |
dc.subject | Болонський процес | uk_UA |
dc.subject | Європейський Союз | uk_UA |
dc.subject | вища освіта | uk_UA |
dc.subject | Erasmus, Tempus | uk_UA |
dc.subject | студентська мобільність | uk_UA |
dc.subject | міжнародна співпраця | uk_UA |
dc.title | Перспективи професійно-педагогічної мобільності в умовах інтеграції до європейського освітнього простору | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |