Репозиторій Вінницького національного медичного університету імені М. І. Пирогова

Етапи та тенденції розвитку іншомовної освіти в контексті підготовки майбутніх учителів

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Оніщук, І. І.
dc.contributor.author Шапошнікова, І. М.
dc.contributor.author П’ясецька, Н. А.
dc.contributor.author Тонконог, Н. І.
dc.contributor.author Зелінська, Т. М.
dc.contributor.author Бабаджанян, В. В.
dc.contributor.author Шпильова, М. О.
dc.date.accessioned 2025-03-20T17:56:19Z
dc.date.available 2025-03-20T17:56:19Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation Оніщук І. І. Етапи та тенденції розвитку іншомовної освіти в контексті підготовки майбутніх учителів / І. І. Оніщук, І. М. Шапошнікова, А. С. Шальов [та ін.] // Науковий часопис Українського державного університету імені Михайла Драгоманова. – 2020. – Серія 15, (8(128). – С. 141-148. https://doi.org/10.31392/NPU-nc.series15.2020.8(128).30 uk_UA
dc.identifier.other https://doi.org/10.31392/NPU-nc.series15.2020.8(128).30
dc.identifier.uri https://dspace.vnmu.edu.ua/123456789/8440
dc.description.abstract У науковому дискурсі загальновизнано, що існуюча система іншомовної освіти є результатом її тривалого історичного розвитку, тому аналіз і узагальнення історичного досвіду даної галузі є необхідним у період модернізації сучасної гуманітарної освіти в Україні. Аналіз історичних, соціальних, культурних та педагогічних умов і чинників, що призвели до змін мети, завдань, змісту іншомовної освіти в Україні, дозволив визначити три етапи розвитку іншомовної освіти у контексті підготовки майбутніх учителів фізичної культури у педагогічних університетах України в період з середини ХХ до початку ХХІ століття. Перший етап (1950 – 1960) – етап формування загальнонаукового інтересу до феномену іншомовної освіти. Другий етап (1970 – 1980) – іншомовна освіта в умовах реформування вищої школи. Третій етап (1990 – 2018) – етап сталого розвитку іншомовної освіти в умовах інтеграції в європейський освітній простір. Історіографічний аналіз дозволив визначити міждисциплінарну сутність іншомовної освіти, яка полягає в тому, що: вивчення будь-якої нерідної мови має супроводжуватися вивченням культури народу, котрий розвиває вміння розуміти світову культуру в цілому, формує здатність орієнтуватися в сучасному полікультурному й інформаційному суспільстві. uk_UA
dc.language.iso uk_UA_ uk_UA
dc.publisher Науковий часопис Українського державного університету імені Михайла Драгоманова uk_UA
dc.subject історичний розвиток uk_UA
dc.subject вчитель фізичної культури uk_UA
dc.subject гуманітарна освіта uk_UA
dc.subject педагогічні умови і чинники uk_UA
dc.subject історіографічний аналіз uk_UA
dc.subject культура народу uk_UA
dc.title Етапи та тенденції розвитку іншомовної освіти в контексті підготовки майбутніх учителів uk_UA
dc.type Article uk_UA


Файли цього елементу

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

Показати скорочений опис матеріалу