Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Оніщук, І. І. | |
dc.contributor.author | Шапошнікова, І. М. | |
dc.contributor.author | П’ясецька, Н. А. | |
dc.contributor.author | Тонконог, Н. І. | |
dc.contributor.author | Зелінська, Т. М. | |
dc.contributor.author | Бабаджанян, В. В. | |
dc.contributor.author | Шпильова, М. О. | |
dc.date.accessioned | 2025-03-20T17:56:19Z | |
dc.date.available | 2025-03-20T17:56:19Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.citation | Оніщук І. І. Етапи та тенденції розвитку іншомовної освіти в контексті підготовки майбутніх учителів / І. І. Оніщук, І. М. Шапошнікова, А. С. Шальов [та ін.] // Науковий часопис Українського державного університету імені Михайла Драгоманова. – 2020. – Серія 15, (8(128). – С. 141-148. https://doi.org/10.31392/NPU-nc.series15.2020.8(128).30 | uk_UA |
dc.identifier.other | https://doi.org/10.31392/NPU-nc.series15.2020.8(128).30 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.vnmu.edu.ua/123456789/8440 | |
dc.description.abstract | У науковому дискурсі загальновизнано, що існуюча система іншомовної освіти є результатом її тривалого історичного розвитку, тому аналіз і узагальнення історичного досвіду даної галузі є необхідним у період модернізації сучасної гуманітарної освіти в Україні. Аналіз історичних, соціальних, культурних та педагогічних умов і чинників, що призвели до змін мети, завдань, змісту іншомовної освіти в Україні, дозволив визначити три етапи розвитку іншомовної освіти у контексті підготовки майбутніх учителів фізичної культури у педагогічних університетах України в період з середини ХХ до початку ХХІ століття. Перший етап (1950 – 1960) – етап формування загальнонаукового інтересу до феномену іншомовної освіти. Другий етап (1970 – 1980) – іншомовна освіта в умовах реформування вищої школи. Третій етап (1990 – 2018) – етап сталого розвитку іншомовної освіти в умовах інтеграції в європейський освітній простір. Історіографічний аналіз дозволив визначити міждисциплінарну сутність іншомовної освіти, яка полягає в тому, що: вивчення будь-якої нерідної мови має супроводжуватися вивченням культури народу, котрий розвиває вміння розуміти світову культуру в цілому, формує здатність орієнтуватися в сучасному полікультурному й інформаційному суспільстві. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA_ | uk_UA |
dc.publisher | Науковий часопис Українського державного університету імені Михайла Драгоманова | uk_UA |
dc.subject | історичний розвиток | uk_UA |
dc.subject | вчитель фізичної культури | uk_UA |
dc.subject | гуманітарна освіта | uk_UA |
dc.subject | педагогічні умови і чинники | uk_UA |
dc.subject | історіографічний аналіз | uk_UA |
dc.subject | культура народу | uk_UA |
dc.title | Етапи та тенденції розвитку іншомовної освіти в контексті підготовки майбутніх учителів | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |