dc.contributor.author |
Оніщук, І. І. |
|
dc.contributor.author |
Шапошнікова, І. М. |
|
dc.contributor.author |
П’ясецька, Н. А. |
|
dc.contributor.author |
Тонконог, Н. І. |
|
dc.contributor.author |
Зелінська, Т. М. |
|
dc.contributor.author |
Бабаджанян, В. В. |
|
dc.contributor.author |
Шпильова, М. О. |
|
dc.date.accessioned |
2025-03-20T17:56:19Z |
|
dc.date.available |
2025-03-20T17:56:19Z |
|
dc.date.issued |
2020 |
|
dc.identifier.citation |
Оніщук І. І. Етапи та тенденції розвитку іншомовної освіти в контексті підготовки майбутніх учителів / І. І. Оніщук, І. М. Шапошнікова, А. С. Шальов [та ін.] // Науковий часопис Українського державного університету імені Михайла Драгоманова. – 2020. – Серія 15, (8(128). – С. 141-148. https://doi.org/10.31392/NPU-nc.series15.2020.8(128).30 |
uk_UA |
dc.identifier.other |
https://doi.org/10.31392/NPU-nc.series15.2020.8(128).30 |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.vnmu.edu.ua/123456789/8440 |
|
dc.description.abstract |
У науковому дискурсі загальновизнано, що існуюча система іншомовної освіти є результатом її тривалого історичного розвитку, тому аналіз і узагальнення історичного досвіду даної галузі є необхідним у період модернізації сучасної гуманітарної освіти в Україні. Аналіз історичних, соціальних, культурних та педагогічних умов і чинників, що призвели до змін мети, завдань, змісту іншомовної освіти в Україні, дозволив визначити три етапи розвитку іншомовної освіти у контексті підготовки майбутніх учителів фізичної культури у педагогічних університетах України в період з середини ХХ до початку ХХІ століття. Перший етап (1950 – 1960) – етап формування загальнонаукового інтересу до феномену іншомовної освіти. Другий етап (1970 – 1980) – іншомовна освіта в умовах реформування вищої школи. Третій етап (1990 – 2018) – етап сталого розвитку іншомовної освіти в умовах інтеграції в європейський освітній простір. Історіографічний аналіз дозволив визначити міждисциплінарну сутність іншомовної освіти, яка полягає в тому, що: вивчення будь-якої нерідної мови має супроводжуватися вивченням культури народу, котрий розвиває вміння розуміти світову культуру в цілому, формує здатність орієнтуватися в сучасному полікультурному й інформаційному суспільстві. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA_ |
uk_UA |
dc.publisher |
Науковий часопис Українського державного університету імені Михайла Драгоманова |
uk_UA |
dc.subject |
історичний розвиток |
uk_UA |
dc.subject |
вчитель фізичної культури |
uk_UA |
dc.subject |
гуманітарна освіта |
uk_UA |
dc.subject |
педагогічні умови і чинники |
uk_UA |
dc.subject |
історіографічний аналіз |
uk_UA |
dc.subject |
культура народу |
uk_UA |
dc.title |
Етапи та тенденції розвитку іншомовної освіти в контексті підготовки майбутніх учителів |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |