Репозиторій Вінницького національного медичного університету імені М. І. Пирогова

Принцип "student voices" як інструмент партнерської співпраці на кафедрі фармакології

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Альчук, О. І.
dc.contributor.author Пашинська, О. С.
dc.contributor.author Денисюк, О. М.
dc.contributor.author Волощук, Н. І.
dc.contributor.author Маринич, Л. І.
dc.date.accessioned 2025-03-20T08:14:45Z
dc.date.available 2025-03-20T08:14:45Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation Принцип "student voices" як інструмент партнерської співпраці на кафедрі фармакології / Альчук О. І., Пашинська О. С., Денисюк О. М. [та ін.] // Вісник Вінницького національного медичного університету. – 2020. – Т. 24. – С.297-302. uk_UA
dc.identifier.uri https://dspace.vnmu.edu.ua/123456789/8285
dc.description.abstract Стаття присвячена питанню імплементації принципів "student voices" та викладацького фідбеку у процес покращення викладання та засвоєння фармакології. Представлені результати анкетування студентів 3 та 4 курсів медичного факультету № 1 та № 2 ВНМУ ім. М. І. Пирогова, що були проведені у 2017, 2018, 2019 рр., за розробленою нами, сумісно з викладачами кафедри медичної психології, анкетою. Кожний рік опитували від 300 до 500 респондентів, а в 2019 році були долучені до опитування ще й 247 студентів 4 курсу. За результатами опитування у 76-85% респондентів (3-й і 4-й курс відповідно) відношення до обраної спеціальності не змінилося. 78% респондентів вважають якість навчання в університеті високою. При цьому якістю лекційного матеріалу задоволені близько 90% опитаних, якістю практичних занять - біля 88% опитаних. За оцінкою навчання на кафедрі за шкалою від "зовсім не цікаво" до "дуже цікаво", 84,9% опитаних вибрала відповідь "дуже цікаво". Оцінка ставлення викладача до студента як особистості показала гарне ставлення у 96% і незадовільне - у 3,9% опитаних. Студенти зазначили, що для покращення знань та більш глибокого розуміння предмету їм необхідно збільшити кількість практичних занять (32% - 3-й курс і 48% - 4-й курс). Таким чином, отримані дані дали можливість проаналізувати ефективність існуючих методів викладання фармакології, задоволеність студента освітнім процесом, безпосередньо, кінцевими результатами та якістю отриманих компетенцій. Також визначити роль та функцію викладача в умовах сучасної реальності, обрати вектор потенційних змін компетенцій професорсько-викладацького складу кафедри фармакології. uk_UA
dc.language.iso uk_UA_ uk_UA
dc.publisher Вісник Вінницького національного медичного університету uk_UA
dc.subject "student voices" uk_UA
dc.subject feedback uk_UA
dc.subject анкетування uk_UA
dc.subject освітній процес uk_UA
dc.subject якість освіти uk_UA
dc.title Принцип "student voices" як інструмент партнерської співпраці на кафедрі фармакології uk_UA
dc.type Article uk_UA


Файли цього елементу

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

Показати скорочений опис матеріалу