Репозиторій Вінницького національного медичного університету імені М. І. Пирогова

Використання рольових ігор у процесі викладання іноземної мови в медичному університеті

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Дудікова, Л. В.
dc.contributor.author Макодай, І. І.
dc.contributor.author Манжос, Е. О.
dc.date.accessioned 2025-03-19T12:07:39Z
dc.date.available 2025-03-19T12:07:39Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation Дудікова Л. В. Використання рольових ігор у процесі викладання іноземної мови в медичному університеті / Л. В. Дудікова, І. І. Макодай, Е. О. Манжос // Наукові записки ВДПУ. Серія: педагогіка і психологія. – 2021. – Вип. 66. – С. 51–57 uk_UA
dc.identifier.uri https://dspace.vnmu.edu.ua/123456789/8148
dc.description.abstract У статті з’ясовуються можливості застосування навчальних рольових ігор у процесі викладання іноземної мови у медичному закладі вищої освіти. Визначено три типи рольових ігор, які доцільно застосовувати під час викладання іноземної мови в медичному університеті: ігрові етюди, ситуативні і ділові ігри. Визначені типи ігор відповідають різним етапам і стратегіям навчання: репродуктивній, продуктивній, стратегії комбінування та творчій (евристичній). Ігрові етюди передбачають драматизацію певної професійної ситуації і сприяють формуванню у студентів навичок професійного спілкування, засвоєнню елементів культури спілкування, оволодінню емоційно ціннісним досвідом міжособистісної взаємодії. Ситуативні ігри мають сценарій, що складається з комплексу комунікативних ситуацій професійного спрямування, які динамічно розвиваються. Ділові рольові ігри є полілогом, під час якого розширюється та поглиблюється розуміння студентами певної професійної проблеми. Вони забезпечують найвищий рівень комунікативної активності студентів за рахунок розв’язання творчих проблем і складних професійних ситуацій. Розглянуті типи рольових ігор відрізняються за завданнями, складністю моделювання професійних ситуацій і часом проведення, однак спільною для них є професійна спрямованість і значний мотиваційний потенціал. Ефективне застосування навчальних рольових ігор професійної спрямованості потребує їх поступового ускладнення на кожному наступному етапі навчання. uk_UA
dc.language.iso uk_UA_ uk_UA
dc.publisher Наукові записки ВДПУ uk_UA
dc.subject гра, навчально-рольова гра, іноземна мова, підготовка медичних працівників, моделювання професійних ситуацій uk_UA
dc.title Використання рольових ігор у процесі викладання іноземної мови в медичному університеті uk_UA
dc.type Article uk_UA


Файли цього елементу

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

Показати скорочений опис матеріалу