Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Дудікова, Л. В. | |
dc.contributor.author | Макодай, І. І. | |
dc.contributor.author | Манжос, Е. О. | |
dc.date.accessioned | 2025-03-19T12:07:39Z | |
dc.date.available | 2025-03-19T12:07:39Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.citation | Дудікова Л. В. Використання рольових ігор у процесі викладання іноземної мови в медичному університеті / Л. В. Дудікова, І. І. Макодай, Е. О. Манжос // Наукові записки ВДПУ. Серія: педагогіка і психологія. – 2021. – Вип. 66. – С. 51–57 | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://dspace.vnmu.edu.ua/123456789/8148 | |
dc.description.abstract | У статті з’ясовуються можливості застосування навчальних рольових ігор у процесі викладання іноземної мови у медичному закладі вищої освіти. Визначено три типи рольових ігор, які доцільно застосовувати під час викладання іноземної мови в медичному університеті: ігрові етюди, ситуативні і ділові ігри. Визначені типи ігор відповідають різним етапам і стратегіям навчання: репродуктивній, продуктивній, стратегії комбінування та творчій (евристичній). Ігрові етюди передбачають драматизацію певної професійної ситуації і сприяють формуванню у студентів навичок професійного спілкування, засвоєнню елементів культури спілкування, оволодінню емоційно ціннісним досвідом міжособистісної взаємодії. Ситуативні ігри мають сценарій, що складається з комплексу комунікативних ситуацій професійного спрямування, які динамічно розвиваються. Ділові рольові ігри є полілогом, під час якого розширюється та поглиблюється розуміння студентами певної професійної проблеми. Вони забезпечують найвищий рівень комунікативної активності студентів за рахунок розв’язання творчих проблем і складних професійних ситуацій. Розглянуті типи рольових ігор відрізняються за завданнями, складністю моделювання професійних ситуацій і часом проведення, однак спільною для них є професійна спрямованість і значний мотиваційний потенціал. Ефективне застосування навчальних рольових ігор професійної спрямованості потребує їх поступового ускладнення на кожному наступному етапі навчання. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA_ | uk_UA |
dc.publisher | Наукові записки ВДПУ | uk_UA |
dc.subject | гра, навчально-рольова гра, іноземна мова, підготовка медичних працівників, моделювання професійних ситуацій | uk_UA |
dc.title | Використання рольових ігор у процесі викладання іноземної мови в медичному університеті | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |