dc.contributor.author |
Дудікова, Л. В. |
|
dc.contributor.author |
Макодай, І. І. |
|
dc.contributor.author |
Манжос, Е. О. |
|
dc.date.accessioned |
2025-03-19T12:07:39Z |
|
dc.date.available |
2025-03-19T12:07:39Z |
|
dc.date.issued |
2021 |
|
dc.identifier.citation |
Дудікова Л. В. Використання рольових ігор у процесі викладання іноземної мови в медичному університеті / Л. В. Дудікова, І. І. Макодай, Е. О. Манжос // Наукові записки ВДПУ. Серія: педагогіка і психологія. – 2021. – Вип. 66. – С. 51–57 |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
https://dspace.vnmu.edu.ua/123456789/8148 |
|
dc.description.abstract |
У статті з’ясовуються можливості застосування навчальних рольових ігор у процесі викладання іноземної мови у медичному закладі вищої освіти. Визначено три типи рольових ігор, які доцільно застосовувати під час викладання іноземної мови в медичному університеті: ігрові етюди, ситуативні і ділові ігри. Визначені типи ігор відповідають різним етапам і стратегіям навчання: репродуктивній, продуктивній, стратегії комбінування та творчій (евристичній). Ігрові етюди передбачають драматизацію певної професійної ситуації і сприяють формуванню у студентів навичок професійного спілкування, засвоєнню елементів культури спілкування, оволодінню емоційно
ціннісним досвідом міжособистісної взаємодії. Ситуативні ігри мають сценарій, що складається з комплексу комунікативних ситуацій професійного спрямування, які динамічно розвиваються. Ділові рольові ігри є полілогом, під час якого розширюється та поглиблюється розуміння студентами певної професійної проблеми. Вони забезпечують найвищий рівень комунікативної активності студентів за рахунок розв’язання творчих проблем і складних професійних ситуацій. Розглянуті типи рольових ігор відрізняються за завданнями, складністю моделювання професійних ситуацій і часом проведення, однак спільною для них є професійна спрямованість і значний мотиваційний потенціал. Ефективне застосування навчальних рольових ігор професійної спрямованості потребує їх поступового ускладнення на кожному наступному етапі навчання. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA_ |
uk_UA |
dc.publisher |
Наукові записки ВДПУ |
uk_UA |
dc.subject |
гра, навчально-рольова гра, іноземна мова, підготовка медичних працівників, моделювання професійних ситуацій |
uk_UA |
dc.title |
Використання рольових ігор у процесі викладання іноземної мови в медичному університеті |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |