Качула, С. О.; Бондар, С. А.; Качула, О. О.(Мед. і клін. хімія, 2011)
Вивчено вплив гіперкетонемії на активність деяких ферментів кон’югації ксенобіотиків та гепатотоксичність бромбензолу. Гіперкетонемія, яка виникає після введення ацетону або голодування, знижує активності УДФ-глюкуронілт ...
Пентюк, О. О.; Качула, С. О.; Герич, О. Х.(Укр. біохім. журнал, 2004)
В огляді розглянуто роль цитохрому Р450 в метаболізмі речовин, його поліморфізм, шляхи регуляції експресії, зміни активності при патологічних станах організму. Цитохром Р450 каталізує перші дві реакції перетворення ацетону ...
Колошко, О. М.; Заічко, Н. В.; Мельник, А. В.(Наукові записки Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського., 2012)
В роботі представлено досвід викладання біохімії психологам на другому курсі в умовах кредитно-модульної системи; акцентовано значення перевірки та оцінювання рівня знань і вмінь студентів у процесі навчання.
Черв’як, М. М.; Штатько, О. І.; Шунков, В. С.(ВНМУ ім. М. І. Пирогова, 2013)
В роботі висвітлено питання значення клінічної біохімії в підготовці англомовних лікарів за спеціальністю загальна практика у відповідності до “Наскрізної програми” затвердженої Міністерством охорони здоров’я України від ...
Черв’як, М. М.; Штатько, О. І.; Шунков, В. С.; Островський, В. А.; Паламарчук, І. В.; Ольховський, О. С.(ВНМУ ім. М. І. Пирогова, 2013)
В роботі висвітлено питання значення біоорганічної та біологічної хімії в підготовці англомовних лікарів за спеціальністю “Загальна практика-сімейна медицина”
Істошин, В. М.; Качула, С. О.; Ладутько, С. В.; Юрченко, П. О.(ВНМУ ім. М. І. Пирогова, 2013)
В роботі висвітлено питання розширення теоретичної підготовки з клінічної біохімії студентів та лікарів-інтернів для подальшої роботи на посадах лікарів
В роботі висвітлено доцільність запровадження інституту кураторства для англомовних студентів як одного із факторів покращення навчально-виховного процесу
В роботі висвітлено досвід використання інноваційних технологій у викладанні біохімії англомовним студентам, як шлях до удосконалення навчального процесу