Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Трухманова, С. Л. | uk_UA |
dc.contributor.author | Іванова, Н. В. | uk_UA |
dc.contributor.author | Ратушняк, І. І. | uk_UA |
dc.date.accessioned | 2025-03-18T19:04:35Z | |
dc.date.available | 2025-03-18T19:04:35Z | |
dc.date.issued | 2025 | |
dc.identifier.citation | Трухманова С. Л. Необхідність вивчення соціології як базової дисципліни для студентів медичних спеціальностей / С. Л. Трухманова, Н. В. Іванова, І. І. Ратушняк // Модернізація освітніх програм підготовки здобувачів вищої освіти відповідно до тенденцій розвитку українського і світового ринків праці, 26 лют. 2025 р., Вінниця : тези доп. навч.-метод. конф. / ВНМУ ім. М. І. Пирогова. – Вінниця, 2025. – С. 276–277. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://dspace.vnmu.edu.ua/123456789/8044 | en |
dc.description.abstract | Стаття присвячена обґрунтуванню необхідності вивчення соціології студентами медичних спеціальностей. Автори підкреслюють важливість соціальних вмінь для майбутніх медичних працівників, їхню соціальну відповідальність та роль у суспільстві. У статті розглядаються питання впливу соціологічних знань на професійну діяльність лікаря, зокрема в контексті медичної соціології, спілкування з пацієнтами, організації медичної допомоги та управління медичними закладами. Наголошується на важливості соціологічної підготовки для формування всебічно розвиненого та соціально компетентного медичного працівника. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA_ | uk_UA |
dc.subject | соціологія | uk_UA |
dc.subject | вища медична освіта | uk_UA |
dc.subject | медичні спеціальності | uk_UA |
dc.subject | соціальні вміння | uk_UA |
dc.subject | соціальна відповідальність | uk_UA |
dc.subject | суспільне здоров'я | uk_UA |
dc.subject | медична субкультура | uk_UA |
dc.subject | медична соціологія | uk_UA |
dc.subject | холістичний підхід | uk_UA |
dc.subject | професійні обов'язки лікаря | uk_UA |
dc.title | Необхідність вивчення соціології як базової дисципліни для студентів медичних спеціальностей | uk_UA |
dc.type | Article | en |