Репозиторій Вінницького національного медичного університету імені М. І. Пирогова

Маркетингове управління діяльністю вітчизняних суб’єктів господарювання на ринку туристичних послуг України

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Дибчук, Л. В. uk_UA
dc.contributor.author Головчук, Ю. О. uk_UA
dc.contributor.author Пчелянська, Г. О. uk_UA
dc.date.accessioned 2025-03-18T18:22:34Z
dc.date.available 2025-03-18T18:22:34Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation Дибчук Г. О. Маркетингове управління діяльністю вітчизняних суб’єктів господарювання на ринку туристичних послуг України / Г. О. Дибчук, Ю. О. Головчук, Л. В. Пчелянська // Вісник Хмельницького національного університету. Серія: Економічні науки. – 2021. – № 5, Т 1. – С. 252–257. – DOI: 10.31891/2307-5740-2021-298-5(1)-44 uk_UA
dc.identifier.issn 2307-5740
dc.identifier.uri https://dspace.vnmu.edu.ua/123456789/8041 en
dc.description.abstract Стаття присвячена проблематиці маркетингової стратегії та діяльності туристичного підприємства. В умовах пандемії коронавірусної інфекції у туристичній галузі економіки відбуваються значні зміни. Адекватне реагування туристичних підприємств на можливі зміни даних завдяки інструментам маркетингу, ключовим елементом у сучасних умовах є створення стійкого бренду та застосування інструментів підтримки маркетингу. У статті аналізується взаємозв’язок даних проблем. В результаті проведеного дослідження авторами були виявлені основні тенденції, умови функціонування туристичного ринку та узагальнені наслідки пандемії: нові атрибути подорожей, зміни в діяльності туроператорів, нові технологічні рішення. Охарактеризовано особливості ринку туристичних послуг. Визначено, що важливою проблемою, що обмежує можливості найбільш повного використання підприємницького потенціалу туристичних організацій, є недостатній рівень стратегічно-орієнтованих маркетингових обґрунтувань в прийнятих управлінських рішеннях. Актуальність теми дослідження обумовила необхідність вдосконалення систем управління підприємницькими структурами різного профілю і, зокрема, що функціонують на ринку туристичних послуг, які зберігають високий потенціал розвитку в кризовій ситуації. В якості одного з основних напрямків такого вдосконалення розглядається підвищення рівня маркетингового забезпечення управлінського процесу з його здатністю до ініціації значних підприємницьких ефектів. uk_UA
dc.language.iso uk_UA_ uk_UA
dc.publisher Вісник Хмельницького національного університету uk_UA
dc.subject туризм uk_UA
dc.subject маркетинг uk_UA
dc.subject менеджмент uk_UA
dc.subject бренд uk_UA
dc.subject економіка uk_UA
dc.title Маркетингове управління діяльністю вітчизняних суб’єктів господарювання на ринку туристичних послуг України uk_UA
dc.title.alternative Marketing management of the activities of domestic economic entities in the tourist services market of Ukraine en
dc.type Article en


Файли цього елементу

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

Показати скорочений опис матеріалу