Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Пудова, С. С. | |
dc.date.accessioned | 2025-03-18T17:13:42Z | |
dc.date.available | 2025-03-18T17:13:42Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.citation | Пудова С. С. Особливості повного дистанційного навчання іноземних студентів-медиків при вивченні медичної інформатики / С. С. Пудова // Медична освіта. – 2021. – № 1. с. 44 - 49. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://dspace.vnmu.edu.ua/123456789/8017 | |
dc.description.abstract | Карантинні заходи 2020 р. та перехід на дистанційне навчання слугували поштовхом для випробовування тих інформаційних технологій, які раніше були менш затребувані в медичних вищих закладах освіти з огляду на свою освітню специфіку. За нової форми навчання координація навчальної діяльності майбутніх лікарів потребувала якісних змін, що привело до відповідних досліджень у напрямку педагогіки. Зокрема, метою нашого дослідження було проаналізувати особливості орга- нізації дистанційного навчання для іноземних студентів-медиків другого курсу з медичної інформатики в умовах карантинних обмежень 2020 р. на прикладі Вінницького національного медичного університету ім. М. І. Пирогова. Організація освітнього процесу в повному дистанційному режимі, зокрема для медичних вищих шкіл, мала різний характер у весняний та осінній періоди 2020 р. Перші організаційні спроби вимагали швидкої реакції щодо прийняття рішень і злагодже- ної командної роботи учасників навчального процесу, що впливало на адаптацію до нових умов та ефективність навчального процесу. Вивчення й випробовування інформаційних технологій, пошук, апробація методів і прийомів навчання, розробка дидактичних матеріалів, придатних для онлайн-навчання, оцінка отриманих результатів діяльності дозволили більш впевнено й організовано підійти до дистанційного навчального процесу в осінній період, зокрема при вивченні медичної інформатики. Вимушені умови навчання в онлайн-режимі принесли новий досвід і вплинули на розвиток інформаційної культури викладачів та студентів. Протe залишається частина серйозних питань (наприклад, щодо якості отриманих знань, умінь, навичок студен- тів), розв’язання яких потребує більш розвинутих інформаційних технологій з покращеними функціональними можливостями порівняно з тими, що використовуються нами зараз. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA_ | uk_UA |
dc.subject | дистанційне навчання | uk_UA |
dc.subject | онлайн-навчання | uk_UA |
dc.subject | медична інформатика | uk_UA |
dc.subject | іноземні студенти-медики | uk_UA |
dc.title | Особливості повного дистанційного навчання іноземних студентів-медиків при вивченні медичної інформатики | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |