Репозиторій Вінницького національного медичного університету імені М. І. Пирогова

Особливості повного дистанційного навчання іноземних студентів-медиків при вивченні медичної інформатики

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Пудова, С. С.
dc.date.accessioned 2025-03-18T17:13:42Z
dc.date.available 2025-03-18T17:13:42Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation Пудова С. С. Особливості повного дистанційного навчання іноземних студентів-медиків при вивченні медичної інформатики / С. С. Пудова // Медична освіта. – 2021. – № 1. с. 44 - 49. uk_UA
dc.identifier.uri https://dspace.vnmu.edu.ua/123456789/8017
dc.description.abstract Карантинні заходи 2020 р. та перехід на дистанційне навчання слугували поштовхом для випробовування тих інформаційних технологій, які раніше були менш затребувані в медичних вищих закладах освіти з огляду на свою освітню специфіку. За нової форми навчання координація навчальної діяльності майбутніх лікарів потребувала якісних змін, що привело до відповідних досліджень у напрямку педагогіки. Зокрема, метою нашого дослідження було проаналізувати особливості орга- нізації дистанційного навчання для іноземних студентів-медиків другого курсу з медичної інформатики в умовах карантинних обмежень 2020 р. на прикладі Вінницького національного медичного університету ім. М. І. Пирогова. Організація освітнього процесу в повному дистанційному режимі, зокрема для медичних вищих шкіл, мала різний характер у весняний та осінній періоди 2020 р. Перші організаційні спроби вимагали швидкої реакції щодо прийняття рішень і злагодже- ної командної роботи учасників навчального процесу, що впливало на адаптацію до нових умов та ефективність навчального процесу. Вивчення й випробовування інформаційних технологій, пошук, апробація методів і прийомів навчання, розробка дидактичних матеріалів, придатних для онлайн-навчання, оцінка отриманих результатів діяльності дозволили більш впевнено й організовано підійти до дистанційного навчального процесу в осінній період, зокрема при вивченні медичної інформатики. Вимушені умови навчання в онлайн-режимі принесли новий досвід і вплинули на розвиток інформаційної культури викладачів та студентів. Протe залишається частина серйозних питань (наприклад, щодо якості отриманих знань, умінь, навичок студен- тів), розв’язання яких потребує більш розвинутих інформаційних технологій з покращеними функціональними можливостями порівняно з тими, що використовуються нами зараз. uk_UA
dc.language.iso uk_UA_ uk_UA
dc.subject дистанційне навчання uk_UA
dc.subject онлайн-навчання uk_UA
dc.subject медична інформатика uk_UA
dc.subject іноземні студенти-медики uk_UA
dc.title Особливості повного дистанційного навчання іноземних студентів-медиків при вивченні медичної інформатики uk_UA
dc.type Article uk_UA


Файли цього елементу

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

Показати скорочений опис матеріалу