Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Волощук, Н
dc.contributor.author Денисюк, О
dc.contributor.author Пашинська, О
dc.contributor.author Маринич, Л
dc.date.accessioned 2025-03-18T15:26:43Z
dc.date.available 2025-03-18T15:26:43Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation 10. Voloshchuk N.І. Simulation training as a methodological approach to training students in pharmacology studying / N.І.Voloshchuk, O.M. Denysiuk, O.S. Pashynska, L.I. Marynych // Медична освіта. - 2020. - №3. – С. 74-78. uk_UA
dc.identifier.other DOI 10.11603/me.2414-5998.2020.3.11443
dc.identifier.uri https://dspace.vnmu.edu.ua/123456789/7977
dc.description.abstract На сьогодні в українських вищих медичних навчальних закладах симуляційні технології активно впроваджуються в освітній процес як для навчання студентів, так і для оцінки їх професійних навичок. Крім цього, навчання на основі моделювання може стати способом захисту медичних працівників та пацієнтів від непотрібних ризиків і лікарських помилок через брак практичного досвіду лікаря. Та, на жаль, порівняно з іншими країнами, наша робить перші кроки у цій сфері, особливо це стосується викладання фундаментальних дисциплін. Цей процес вимагає пошуку нових підходів до навчального процесу у викладачів і студентів. Мета нашого дослідження – обґрунтувати методичні підходи підвищення ефективності вивчення фармакології студентами ІІІ курсу медичного факультету через впровадження симуляційних методів навчання. При підготовці до дослідження було використано контент-аналіз із використанням сучасних медичних та науково-педагогічних Internet-джерел, бібліосемантичний, а також аналіз кінцевих продуктів діяльності. На кафедрі фармакології Вінницького національного медичного університету ім. М. І. Пирогова була розроблена імітаційна ситуація за темою «Анафілактичний шок. Фармакологічна терапія», яка використовується в навчальному процесі. Викладачі та студенти відмічали високий рівень ефективності одночасного засвоєння теоретичного матеріалу та набуття практичних навичок на симуляторах-манекенах. Важливим моментом такого методологічного підходу є формування бази для розвитку клінічного мислення. Освітню симуляцію можна вважати важливою складовою підготовки до об’єктивного структурованого клінічного іспиту (ОСКІ). uk_UA
dc.language.iso en uk_UA
dc.publisher Медична освіта uk_UA
dc.subject медична освіта uk_UA
dc.subject симуляційне навчання uk_UA
dc.subject практичні навички uk_UA
dc.subject викладання фармакології uk_UA
dc.title 11. Simulation training as a methodological approach to training students in pharmacology studying uk_UA


Файли цього елементу

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

Показати скорочений опис матеріалу