Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Волощук, Н | |
dc.contributor.author | Денисюк, О | |
dc.contributor.author | Пашинська, О | |
dc.contributor.author | Маринич, Л | |
dc.date.accessioned | 2025-03-18T15:26:43Z | |
dc.date.available | 2025-03-18T15:26:43Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.citation | 10. Voloshchuk N.І. Simulation training as a methodological approach to training students in pharmacology studying / N.І.Voloshchuk, O.M. Denysiuk, O.S. Pashynska, L.I. Marynych // Медична освіта. - 2020. - №3. – С. 74-78. | uk_UA |
dc.identifier.other | DOI 10.11603/me.2414-5998.2020.3.11443 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.vnmu.edu.ua/123456789/7977 | |
dc.description.abstract | На сьогодні в українських вищих медичних навчальних закладах симуляційні технології активно впроваджуються в освітній процес як для навчання студентів, так і для оцінки їх професійних навичок. Крім цього, навчання на основі моделювання може стати способом захисту медичних працівників та пацієнтів від непотрібних ризиків і лікарських помилок через брак практичного досвіду лікаря. Та, на жаль, порівняно з іншими країнами, наша робить перші кроки у цій сфері, особливо це стосується викладання фундаментальних дисциплін. Цей процес вимагає пошуку нових підходів до навчального процесу у викладачів і студентів. Мета нашого дослідження – обґрунтувати методичні підходи підвищення ефективності вивчення фармакології студентами ІІІ курсу медичного факультету через впровадження симуляційних методів навчання. При підготовці до дослідження було використано контент-аналіз із використанням сучасних медичних та науково-педагогічних Internet-джерел, бібліосемантичний, а також аналіз кінцевих продуктів діяльності. На кафедрі фармакології Вінницького національного медичного університету ім. М. І. Пирогова була розроблена імітаційна ситуація за темою «Анафілактичний шок. Фармакологічна терапія», яка використовується в навчальному процесі. Викладачі та студенти відмічали високий рівень ефективності одночасного засвоєння теоретичного матеріалу та набуття практичних навичок на симуляторах-манекенах. Важливим моментом такого методологічного підходу є формування бази для розвитку клінічного мислення. Освітню симуляцію можна вважати важливою складовою підготовки до об’єктивного структурованого клінічного іспиту (ОСКІ). | uk_UA |
dc.language.iso | en | uk_UA |
dc.publisher | Медична освіта | uk_UA |
dc.subject | медична освіта | uk_UA |
dc.subject | симуляційне навчання | uk_UA |
dc.subject | практичні навички | uk_UA |
dc.subject | викладання фармакології | uk_UA |
dc.title | 11. Simulation training as a methodological approach to training students in pharmacology studying | uk_UA |