Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Буркот, В. М. | |
dc.contributor.author | Крижановська, А. В. | |
dc.contributor.author | Кордон, Ю. В. | |
dc.contributor.author | Осадчук, Н. І. | |
dc.date.accessioned | 2025-03-18T14:27:50Z | |
dc.date.available | 2025-03-18T14:27:50Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.citation | Буркот В.М., Крижановська А.В., Кордон Ю.В., Осадчук Н.І. Досвід впровадження дистанційної форми навчання у Вінницькому національному медичному університеті ім. М.І. Пирогова // Modern problems of science, education and society: proceedings of VIII International Scientific and Practical Conference. Київ, Україна, 9–11 жовтня 2023. С. 493–496. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://dspace.vnmu.edu.ua/123456789/7961 | |
dc.description.abstract | Без сумніву, пандемія COVID-19 призвела до суттєвих змін у всіх сферах життєдіяльності людини та в освіті зокрема. Так, навесні 2020 року як закордонні, так і українські навчальні заклади були змушені терміново впроваджувати дистанційну форму навчання як єдино можливу у зв’язку з введенням жорстких карантинних обмежувальних заходів, що передбачали самоізоляцію громадян. Під дистанційним навчанням розуміють таку форму організації і реалізації навчально-виховного процесу, за якою його учасники (об’єкт і суб’єкт навчання) здійснюють навчальну взаємодію переважно на відстані, тобто екстериторіально, що не передбачає безпосередню навчальну взаємодію учасників віч-на-віч. Іншими словами, це процес, при якому учасники територіально перебувають за межами можливої безпосередньої навчння взаємодії і їх особиста присутність у процесі навчання в певних учбових приміщеннях навчального закладу не є обов’язковою. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA_ | uk_UA |
dc.title | Досвід впровадження дистанційної форми навчання у Вінницькому національному медичному університеті ім..М.І.Пирогова | uk_UA |
dc.type | Thesis | uk_UA |