dc.contributor.author |
Буркот, В. М. |
|
dc.contributor.author |
Крижановська, А. В. |
|
dc.contributor.author |
Кордон, Ю. В. |
|
dc.contributor.author |
Осадчук, Н. І. |
|
dc.date.accessioned |
2025-03-18T14:27:50Z |
|
dc.date.available |
2025-03-18T14:27:50Z |
|
dc.date.issued |
2023 |
|
dc.identifier.citation |
Буркот В.М., Крижановська А.В., Кордон Ю.В., Осадчук Н.І. Досвід впровадження дистанційної форми навчання у Вінницькому національному медичному університеті ім. М.І. Пирогова // Modern problems of science, education and society: proceedings of VIII International Scientific and Practical Conference. Київ, Україна, 9–11 жовтня 2023. С. 493–496. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
https://dspace.vnmu.edu.ua/123456789/7961 |
|
dc.description.abstract |
Без сумніву, пандемія COVID-19 призвела до суттєвих змін у всіх сферах
життєдіяльності людини та в освіті зокрема. Так, навесні 2020 року як
закордонні, так і українські навчальні заклади були змушені терміново
впроваджувати дистанційну форму навчання як єдино можливу у зв’язку з
введенням жорстких карантинних обмежувальних заходів, що передбачали
самоізоляцію громадян.
Під дистанційним навчанням розуміють таку форму організації і
реалізації навчально-виховного процесу, за якою його учасники (об’єкт і
суб’єкт навчання) здійснюють навчальну взаємодію переважно на відстані,
тобто екстериторіально, що не передбачає безпосередню навчальну взаємодію
учасників віч-на-віч. Іншими словами, це процес, при якому учасники
територіально перебувають за межами можливої безпосередньої навчння
взаємодії і їх особиста присутність у процесі навчання в певних учбових
приміщеннях навчального закладу не є обов’язковою. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA_ |
uk_UA |
dc.title |
Досвід впровадження дистанційної форми навчання у Вінницькому національному медичному університеті ім..М.І.Пирогова |
uk_UA |
dc.type |
Thesis |
uk_UA |