dc.contributor.author |
Германюк, Т. А. |
uk |
dc.contributor.author |
Івко, Т. І. |
uk |
dc.date.accessioned |
2017-07-18T14:36:00Z |
|
dc.date.available |
2017-07-18T14:36:00Z |
|
dc.date.issued |
2014 |
|
dc.identifier.citation |
Германюк Т. А. Методологія маркетингових, фармакоепідеміологічних та фармакоекономічних досліджень у фармації : метод. вказ. / Т. А. Германюк, Т. І. Івко. – Вінниця : Нілан-ЛТД, 2014. – 64 с. |
uk |
dc.identifier.uri |
https://dspace.vnmu.edu.ua/123456789/787 |
|
dc.description.abstract |
Методичні вказівки містять теоретичні знання про методики маркетингових, фармакоепідеміологічних та фармакоекономічних досліджень, які базуються на сучасних літературних даних, з наведенням прикладів на основі власних досліджень. Представлені методичні вказівки призначені для використання у навчальному процесі для студентів та викладачів фармацевтичних факультетів вищих фармацевтичних (медичних) навчальних закладів освіти III-IV рівня акредитації, провізорів-інтернів, а також у практичній роботі для клінічних провізорів, провізорів загального профілю, провізорів-організаторів, організаторів охорони здоров’я і науково-дослідницькій роботі для науковців та фахівців з фармакоекономіки. |
uk |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk |
dc.subject |
маркетинговий аналіз |
uk |
dc.subject |
фармакоекономічний аналіз |
uk |
dc.subject |
методологія |
uk |
dc.title |
Методологія маркетингових, фармакоепідеміологічних та фармакоекономічних досліджень у фармації |
uk |
dc.type |
Book |
en |