Репозиторій Вінницького національного медичного університету імені М. І. Пирогова

Особливості емоційного стану студентів молодших курсів закладу вищої медичної освіти в динаміці навчального процесу та шляхи його корекції

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Тисевич, Т. В. uk_UA
dc.date.accessioned 2025-03-18T10:10:47Z
dc.date.available 2025-03-18T10:10:47Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Тисевич Т. В. Особливості емоційного стану студентів молодших курсів закладу вищої медичної освіти в динаміці навчального процесу та шляхи його корекції / Т. В. Тисевич // Перспективи та інновації науки. – 2024. – № 8(42). – С. 1162-1172. uk_UA
dc.identifier.uri https://dspace.vnmu.edu.ua/123456789/7864 en
dc.description.abstract Виклики сьогодення збільшують вимоги до особистості, що може стати причиною високої невротизації суспільства. Формування неврозу залежить від особистісних особливостей людини, толерантності до зовнішніх впливів, рівня пристосувальних можливостей організму. Згідно твердженням науковців, невротизація – це стан емоційної нестабільності. У статті висвітлено питання емоційної лабільності студентської молоді протягом навчання в вищому медичному закладі, встановлено взаємозв’язок між рівнем невротизації та фізичним здоров’ям, а також оцінено ефективність авторської психокорекційної програми "Оптимізація психофізіологічних ресурсів організму". Згідно результатів дослідження більшість студентів мали середній, нижче середнього та низький рівні фізичного здоров’я. На вихідному етапі дослідження низький рівень невротизації мали 50% дівчат та 72,7% юнаків з середнім рівнем фізичного здоров’я, 31,8% дівчат та 41,4% юнаків з нижче середнього і 19% дівчат та 37,% 5 юнаків з низьким рівнями фізичного здоров’я. Середній рівень невротизації реєструвався у 40% дівчат та 27,3% юнаків з середнім рівнем фізичного здоров’я, у 54,5% дівчат та 48,3% юнаків з нижче середнього і у 57,1% дівчат та 53,1% юнаків з низьким рівнямифізичного здоров’я. Високий рівень невротизації мали 10% дівчат з середнім рівнем фізичного здоров’я, 13,6% дівчат та 10,3% юнаків з нижче середнього і 23,8% дівчат та 9,4% юнаків з низьким рівнями фізичного здоров’я. В ході дослідження рівень невротизації коливався – зі зниженням рівня фізичного здоров’я студентів підвищувався рівень невротизації (р<0,01; р<0,05). Період здачі іспитів негативно вплинув на емоційну сферу молодого організму, посилюючи емоційну лабільність. Особливо емоційно нестабільними виявилися дівчата як при звичайних навчальних навантаженнях, так і при розумових перенавантаженнях (р<0,05; р<0,01). Авторська психокорекційна програма допомагає студентам адекватно реагувати на різні ситуації, підлаштовуватись під обставити, ефективно взаємодіяти з оточуючими та досягати поставлених цілей. uk_UA
dc.language.iso uk_UA_ uk_UA
dc.publisher Перспективи та інновації науки uk_UA
dc.subject невротизація uk_UA
dc.subject фізичне здоров’я uk_UA
dc.subject студенти закладів вищої медичної освіти uk_UA
dc.subject міжсесійний період uk_UA
dc.subject сесійний період uk_UA
dc.subject тренінг uk_UA
dc.title Особливості емоційного стану студентів молодших курсів закладу вищої медичної освіти в динаміці навчального процесу та шляхи його корекції uk_UA
dc.type Article en


Файли цього елементу

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

Показати скорочений опис матеріалу