dc.contributor.author |
Марчук, І. А. |
uk_UA |
dc.contributor.author |
Бурдейний, О. О. |
uk_UA |
dc.contributor.author |
Щерба, І. Ю. |
uk_UA |
dc.date.accessioned |
2025-03-18T10:02:40Z |
|
dc.date.available |
2025-03-18T10:02:40Z |
|
dc.date.issued |
2025 |
|
dc.identifier.citation |
Марчук І. А. Особистий бренд лікаря як невід'ємна складова сучасної медицини / І. А. Марчук, О. О. Бурдейний, І. Ю. Щерба // Модернізація освітніх програм підготовки здобувачів вищої освіти відповідно до тенденцій розвитку українського і світового ринків праці : тези доп. навч.-метод. конф., 26 лют. 2025 р., Вінниця / ВНМУ ім. М. І. Пирогова. – Вінниця, 2025. – С. 168-169. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
https://dspace.vnmu.edu.ua/123456789/7859 |
en |
dc.description.abstract |
Стаття присвячена аналізу важливості особистого бренду лікаря в сучасній медичній практиці. Автори підкреслюють, що в умовах легкодоступності інформації особистий бренд стає ключовим фактором успіху, формуючи довіру пацієнтів та вирізняючи лікаря серед конкурентів. У статті розглядаються складові особистого бренду, його вплив на залучення нових пацієнтів та можливості для професійного розвитку. Наголошується, що створення особистого бренду – це довгостроковий процес, який потребує зусиль, часу та постійного вдосконалення, але є необхідністю для успішної кар'єри лікаря в сучасній медицині. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA_ |
uk_UA |
dc.subject |
особистий бренд лікаря |
uk_UA |
dc.subject |
медична практика |
uk_UA |
dc.subject |
маркетингові зусилля |
uk_UA |
dc.subject |
довіра пацієнтів |
uk_UA |
dc.subject |
професійний розвиток |
uk_UA |
dc.subject |
професіоналізм |
uk_UA |
dc.subject |
експертність |
uk_UA |
dc.subject |
публічний простір |
uk_UA |
dc.title |
Особистий бренд лікаря як невід'ємна складова сучасної медицини |
uk_UA |
dc.type |
Article |
en |