Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Вергелес, К. М. | uk_UA |
dc.contributor.author | Куліш, П. Л. | uk_UA |
dc.contributor.author | Вергелес, Т. М. | uk_UA |
dc.date.accessioned | 2025-03-18T09:40:33Z | |
dc.date.available | 2025-03-18T09:40:33Z | |
dc.date.issued | 2025 | |
dc.identifier.citation | Вергелес К. М. Філософія освіти як методологічна основа навчально-виховного процесу у ЗВО / К. М. Вергелес, П. Л. Куліш, Т. М. Вергелес // Модернізація освітніх програм підготовки здобувачів вищої освіти відповідно до тенденцій розвитку українського і світового ринків праці, Вінниця, 26 лют. 2025 р. : тези доп. навч.-метод. конф. / ВНМУ ім. М. І. Пирогова. – Вінниця, 2025. – С. 44-46. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://dspace.vnmu.edu.ua/123456789/7849 | en |
dc.description.abstract | Стаття розглядає філософію освіти як методологічну основу навчально-виховного процесу у закладах вищої освіти. Автори підкреслюють важливість виховання у формуванні особистості, розвитку суспільства та передачі соціального досвіду від покоління до покоління. У статті аналізуються проблемні питання виховної роботи у ЗВО, пропонуються напрями її вдосконалення, а також розглядаються сучасні міждисциплінарні підходи до дослідження навчально-виховного процесу, зокрема концепція радикального конструктивізму. Наголошується на необхідності поєднання ментальної стійкості та гнучкості в умовах швидких змін технологій і соціальних умов. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA_ | uk_UA |
dc.subject | філософія освіти | uk_UA |
dc.subject | методологія освіти | uk_UA |
dc.subject | навчально-виховний процес | uk_UA |
dc.subject | ЗВО (заклад вищої освіти) | uk_UA |
dc.subject | виховання | uk_UA |
dc.subject | розвиток особистості | uk_UA |
dc.subject | соціально-культурна дійсність | uk_UA |
dc.subject | конструювання реальность | uk_UA |
dc.subject | міждисциплінарні підходи | uk_UA |
dc.title | Філософія освіти як методологічна основа навчально-виховного процесу у ЗВО | uk_UA |
dc.type | Article | en |