dc.contributor.author |
Вергелес, К. М. |
uk_UA |
dc.contributor.author |
Куліш, П. Л. |
uk_UA |
dc.contributor.author |
Вергелес, Т. М. |
uk_UA |
dc.date.accessioned |
2025-03-18T09:40:33Z |
|
dc.date.available |
2025-03-18T09:40:33Z |
|
dc.date.issued |
2025 |
|
dc.identifier.citation |
Вергелес К. М. Філософія освіти як методологічна основа навчально-виховного процесу у ЗВО / К. М. Вергелес, П. Л. Куліш, Т. М. Вергелес // Модернізація освітніх програм підготовки здобувачів вищої освіти відповідно до тенденцій розвитку українського і світового ринків праці, Вінниця, 26 лют. 2025 р. : тези доп. навч.-метод. конф. / ВНМУ ім. М. І. Пирогова. – Вінниця, 2025. – С. 44-46. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
https://dspace.vnmu.edu.ua/123456789/7849 |
en |
dc.description.abstract |
Стаття розглядає філософію освіти як методологічну основу навчально-виховного процесу у закладах вищої освіти. Автори підкреслюють важливість виховання у формуванні особистості, розвитку суспільства та передачі соціального досвіду від покоління до покоління. У статті аналізуються проблемні питання виховної роботи у ЗВО, пропонуються напрями її вдосконалення, а також розглядаються сучасні міждисциплінарні підходи до дослідження навчально-виховного процесу, зокрема концепція радикального конструктивізму. Наголошується на необхідності поєднання ментальної стійкості та гнучкості в умовах швидких змін технологій і соціальних умов. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA_ |
uk_UA |
dc.subject |
філософія освіти |
uk_UA |
dc.subject |
методологія освіти |
uk_UA |
dc.subject |
навчально-виховний процес |
uk_UA |
dc.subject |
ЗВО (заклад вищої освіти) |
uk_UA |
dc.subject |
виховання |
uk_UA |
dc.subject |
розвиток особистості |
uk_UA |
dc.subject |
соціально-культурна дійсність |
uk_UA |
dc.subject |
конструювання реальность |
uk_UA |
dc.subject |
міждисциплінарні підходи |
uk_UA |
dc.title |
Філософія освіти як методологічна основа навчально-виховного процесу у ЗВО |
uk_UA |
dc.type |
Article |
en |