Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Дудікова, Л. В. | uk_UA |
dc.contributor.author | Мельничук, І. В. | uk_UA |
dc.date.accessioned | 2025-03-14T08:38:54Z | |
dc.date.available | 2025-03-14T08:38:54Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier.citation | Дудікова Л. В. Синергія в підготовці майбутніх дитячих стоматологів засобами ситуативно-комунікативних моделей професійної взаємодії / Л. В. Дудікова, І. В. Мельничук // Інноваційна педагогіка. – 2024. – Вип. 72. – С. 115-119. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://dspace.vnmu.edu.ua/123456789/7588 | en |
dc.description.abstract | У статті розглянуто актуальну проблему реалізації синергетичного підходу в підготовці майбутніх дитячих стоматологів засобами ситуативно-комунікативних моделей професійної взаємодії. Відображено результати теоретичного аналізу останніх досліджень і публікацій, в яких розглядається використання синергетичного підходу в освіті. Уточнено сутність понять синергія, синергетика та синергетичний підхід. Розглянуто специфіку реалізації основних складників реалізації синергетичного підходу в підготовці майбутніх дитячих стоматологів засобами ситуативно-комунікативних моделей професійної взаємодії. Аргументовано, що самоорганізація студентів у виборі відповідної моделі майбутньої професійної діяльності базується на внутрішньому діалозі, в результаті якого усвідомлюються можливості особистого вибору оптимальних професійних дій. Обґрунтовано різнопланові аспекти професійної діяльності майбутніх дитячих стоматологів, яку розглянуто як відкриту синергетичну систему. Професійну підготовку майбутніх дитячих стоматологів розглянуто як складну систему, в якій поєднуються різні напрями (вивчення стоматологічних дисциплін, урахування специфіки спілкування з дітьми-пацієнтами та дорослими особами в процесі професійно-комунікативної взаємодії тощо).Узагальнено, що у змодельованих зразках професійно-комунікативної взаємодії дитячих стоматологів найкраще віддзеркалюється сутність синергії. Доведено, що в результаті створення та апробації таких моделей спостерігається реалізація синергетичного підходу, позаяк студенти створюють нові варіанти складного еволюційного процесу професійної комунікації з окремих частин (вміння використовувати стоматологічні знання для пояснення співрозмовникам сутності стоматологічних проблем дитини-пацієнта, навички створювати позитивну атмосферу професійнокомунікативної взаємодії, готовність враховувати особливості вікового розвитку особистості тощо) і таким чином переходять на вищий рівень побудови складної структури професійного функціоналу педіатричного стоматолога | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA_ | uk_UA |
dc.publisher | Інноваційна педагогіка | uk_UA |
dc.subject | синергетичний підхід | uk_UA |
dc.subject | майбутні дитячі стоматологи | uk_UA |
dc.subject | професійна підготовка | uk_UA |
dc.subject | ситуативно-комунікативні моделі | uk_UA |
dc.subject | професійна взаємодія | uk_UA |
dc.subject | професійно-комунікативна взаємодія | uk_UA |
dc.title | Синергія в підготовці майбутніх дитячих стоматологів засобами ситуативно-комунікативних моделей професійної взаємодії | uk_UA |
dc.type | Article | en |