Репозиторий Винницкого национального медицинского университета имени Н. И. Пирогова

Синергія в підготовці майбутніх дитячих стоматологів засобами ситуативно-комунікативних моделей професійної взаємодії

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Дудікова, Л. В. uk_UA
dc.contributor.author Мельничук, І. В. uk_UA
dc.date.accessioned 2025-03-14T08:38:54Z
dc.date.available 2025-03-14T08:38:54Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Дудікова Л. В. Синергія в підготовці майбутніх дитячих стоматологів засобами ситуативно-комунікативних моделей професійної взаємодії / Л. В. Дудікова, І. В. Мельничук // Інноваційна педагогіка. – 2024. – Вип. 72. – С. 115-119. uk_UA
dc.identifier.uri https://dspace.vnmu.edu.ua/123456789/7588 en
dc.description.abstract У статті розглянуто актуальну проблему реалізації синергетичного підходу в підготовці майбутніх дитячих стоматологів засобами ситуативно-комунікативних моделей професійної взаємодії. Відображено результати теоретичного аналізу останніх досліджень і публікацій, в яких розглядається використання синергетичного підходу в освіті. Уточнено сутність понять синергія, синергетика та синергетичний підхід. Розглянуто специфіку реалізації основних складників реалізації синергетичного підходу в підготовці майбутніх дитячих стоматологів засобами ситуативно-комунікативних моделей професійної взаємодії. Аргументовано, що самоорганізація студентів у виборі відповідної моделі майбутньої професійної діяльності базується на внутрішньому діалозі, в результаті якого усвідомлюються можливості особистого вибору оптимальних професійних дій. Обґрунтовано різнопланові аспекти професійної діяльності майбутніх дитячих стоматологів, яку розглянуто як відкриту синергетичну систему. Професійну підготовку майбутніх дитячих стоматологів розглянуто як складну систему, в якій поєднуються різні напрями (вивчення стоматологічних дисциплін, урахування специфіки спілкування з дітьми-пацієнтами та дорослими особами в процесі професійно-комунікативної взаємодії тощо).Узагальнено, що у змодельованих зразках професійно-комунікативної взаємодії дитячих стоматологів найкраще віддзеркалюється сутність синергії. Доведено, що в результаті створення та апробації таких моделей спостерігається реалізація синергетичного підходу, позаяк студенти створюють нові варіанти складного еволюційного процесу професійної комунікації з окремих частин (вміння використовувати стоматологічні знання для пояснення співрозмовникам сутності стоматологічних проблем дитини-пацієнта, навички створювати позитивну атмосферу професійнокомунікативної взаємодії, готовність враховувати особливості вікового розвитку особистості тощо) і таким чином переходять на вищий рівень побудови складної структури професійного функціоналу педіатричного стоматолога uk_UA
dc.language.iso uk_UA_ uk_UA
dc.publisher Інноваційна педагогіка uk_UA
dc.subject синергетичний підхід uk_UA
dc.subject майбутні дитячі стоматологи uk_UA
dc.subject професійна підготовка uk_UA
dc.subject ситуативно-комунікативні моделі uk_UA
dc.subject професійна взаємодія uk_UA
dc.subject професійно-комунікативна взаємодія uk_UA
dc.title Синергія в підготовці майбутніх дитячих стоматологів засобами ситуативно-комунікативних моделей професійної взаємодії uk_UA
dc.type Article en


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию