Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Вергелес, Т. М. | uk_UA |
dc.contributor.author | Сергета, І. В. | uk_UA |
dc.date.accessioned | 2025-03-13T07:32:39Z | |
dc.date.available | 2025-03-13T07:32:39Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.citation | Вергелес Т.М. Процеси формування провідних властивостей характеру за умов застосування дистанційного і аудиторного формату організації навчального процесу та їх гігієнічна оцінка / Т. М. Вергелес, І. В. Сергета // Гігієна населених місць. – 2023. – Вип. 73. – С. 141–150. | uk_UA |
dc.identifier.other | DOI: 10.32402/hygiene2023.73.141 | en |
dc.identifier.uri | https://dspace.vnmu.edu.ua/123456789/7495 | en |
dc.description.abstract | Метою наукової роботи було здійснення гігієнічної оцінки особливостей процесів формування провідних властивостей характеру за умов застосування дистанційного і аудиторного формату організації навчального процесу. Об’єкт і методи дослідження. Дослідження проводились на базі Вінницького національного медичного університету ім. М.І. Пирогова. Під наглядом протягом часу спостережень перебували 120 студентів, в тому числі 60 дівчат і 60 юнаків. З їх числа 30 дівчат і 30 юнаків перебували за умов використання дистанційного (on-line) формату, 30 дівчат і 30 юнаків – за умов використання аудиторного (off-line) формату. Для визначення провідних властивостей характеру застосовувався особистісний опитувальник Mini-mult. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA_ | uk_UA |
dc.publisher | Гігієна населених місць | uk_UA |
dc.subject | студенти | uk_UA |
dc.subject | властивості характеру | uk_UA |
dc.subject | дистанційне навчання | uk_UA |
dc.subject | аудиторне навчання | uk_UA |
dc.subject | гігієнічна оцінка | uk_UA |
dc.title | Процеси формування провідних властивостей характеру за умов застосування дистанційного і аудиторного формату організації навчального процесу та їх гігієнічна оцінка | uk_UA |
dc.type | Article | en |