dc.contributor.author |
Вергелес, Т. М. |
uk_UA |
dc.contributor.author |
Сергета, І. В. |
uk_UA |
dc.date.accessioned |
2025-03-13T07:32:39Z |
|
dc.date.available |
2025-03-13T07:32:39Z |
|
dc.date.issued |
2023 |
|
dc.identifier.citation |
Вергелес Т.М. Процеси формування провідних властивостей характеру за умов застосування дистанційного і аудиторного формату організації навчального процесу та їх гігієнічна оцінка / Т. М. Вергелес, І. В. Сергета // Гігієна населених місць. – 2023. – Вип. 73. – С. 141–150. |
uk_UA |
dc.identifier.other |
DOI: 10.32402/hygiene2023.73.141 |
en |
dc.identifier.uri |
https://dspace.vnmu.edu.ua/123456789/7495 |
en |
dc.description.abstract |
Метою наукової роботи було здійснення гігієнічної оцінки особливостей процесів формування провідних властивостей характеру за умов застосування дистанційного і аудиторного формату організації навчального процесу. Об’єкт і методи дослідження. Дослідження проводились на базі Вінницького національного медичного університету ім. М.І. Пирогова. Під наглядом протягом часу спостережень перебували 120 студентів, в тому числі 60 дівчат і 60 юнаків. З їх числа 30 дівчат і 30 юнаків перебували за умов використання дистанційного (on-line) формату, 30 дівчат і 30 юнаків – за умов використання аудиторного (off-line) формату. Для визначення провідних властивостей характеру застосовувався особистісний опитувальник Mini-mult. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA_ |
uk_UA |
dc.publisher |
Гігієна населених місць |
uk_UA |
dc.subject |
студенти |
uk_UA |
dc.subject |
властивості характеру |
uk_UA |
dc.subject |
дистанційне навчання |
uk_UA |
dc.subject |
аудиторне навчання |
uk_UA |
dc.subject |
гігієнічна оцінка |
uk_UA |
dc.title |
Процеси формування провідних властивостей характеру за умов застосування дистанційного і аудиторного формату організації навчального процесу та їх гігієнічна оцінка |
uk_UA |
dc.type |
Article |
en |