Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Браткова, О. Ю. | uk_UA |
dc.contributor.author | Очередько, O. M. | uk_UA |
dc.contributor.author | Шевчук, Т. В. | uk_UA |
dc.contributor.author | Белов, О. О. | uk_UA |
dc.date.accessioned | 2025-03-12T14:43:30Z | |
dc.date.available | 2025-03-12T14:43:30Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.citation | Психогігієнічна оцінка закономірностей формування показників рівня суб’єктивного контролю особистості студентської молоді: зміни провідних корелят в динаміці навчання протягом двадцятирічного періоду часу / О. Ю. Браткова, О. М. Очередько, Т. В. Шевчук, О. О. Белов // Перспективи та інновації науки (Серія «Педагогіка», Серія «Психологія», Серія «Медицина»). – 2023. – № 12 (30). – С. 880–894. | uk_UA |
dc.identifier.other | DOI: 10.52058/2786-4952-2023-12(30)-880-894 | en |
dc.identifier.uri | https://dspace.vnmu.edu.ua/123456789/7437 | en |
dc.description.abstract | У структурі провідних проблем психогігієнічного змісту, які сприяють здійсненню адекватного забезпеченнясоціально-психологічного, психофізіологічного і психічного супроводу процесів здійснення навчальної та професійної діяльності і під час перебування у закладі вищої освіти, і у ході безпосереднього виконання фахових обов’язків, на особливу увагу заслуговують показники рівня суб’єктивного контролю, котрі достатньо лаконічно, чітко та цілком окреслено відображують особистісно-значущі характеристики певного розташування локусу контролю (інтернальність-екстернальність) у відношенні до будь-яких подій, які відбуваються, та ситуацій, котрі реалізуються. Метою наукової роботи було здійснення психогігієнічної оцінки закономірностей формування провідних показників рівня суб’єктивного контролю особистості студентської молоді в динаміці двадцятирічного періоду часу – з 2001 року по 2023 роки. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA_ | uk_UA |
dc.publisher | Перспективи та інновації науки | uk_UA |
dc.subject | студенти | uk_UA |
dc.subject | заклади вищої освіти | uk_UA |
dc.subject | безперервна освіта | uk_UA |
dc.subject | особливості особистості | uk_UA |
dc.subject | рівень суб’єктивного контролю | uk_UA |
dc.subject | закономірностi формування | uk_UA |
dc.subject | динамічні зміни | uk_UA |
dc.subject | профілактика | uk_UA |
dc.subject | психічна адаптація | uk_UA |
dc.subject | гігієнічна оцінка | uk_UA |
dc.title | Психогігієнічна оцінка закономірностей формування показників рівня суб’єктивного контролю особистості студентської молоді: зміни провідних корелят в динаміці навчання протягом двадцятирічного періоду часу | uk_UA |
dc.type | Article | en |