dc.contributor.author |
Браткова, О. Ю. |
uk_UA |
dc.contributor.author |
Очередько, O. M. |
uk_UA |
dc.contributor.author |
Шевчук, Т. В. |
uk_UA |
dc.contributor.author |
Белов, О. О. |
uk_UA |
dc.date.accessioned |
2025-03-12T14:43:30Z |
|
dc.date.available |
2025-03-12T14:43:30Z |
|
dc.date.issued |
2023 |
|
dc.identifier.citation |
Психогігієнічна оцінка закономірностей формування показників рівня суб’єктивного контролю особистості студентської молоді: зміни провідних корелят в динаміці навчання протягом двадцятирічного періоду часу / О. Ю. Браткова, О. М. Очередько, Т. В. Шевчук, О. О. Белов // Перспективи та інновації науки (Серія «Педагогіка», Серія «Психологія», Серія «Медицина»). – 2023. – № 12 (30). – С. 880–894. |
uk_UA |
dc.identifier.other |
DOI: 10.52058/2786-4952-2023-12(30)-880-894 |
en |
dc.identifier.uri |
https://dspace.vnmu.edu.ua/123456789/7437 |
en |
dc.description.abstract |
У структурі провідних проблем психогігієнічного змісту, які сприяють здійсненню адекватного забезпеченнясоціально-психологічного, психофізіологічного і психічного супроводу процесів здійснення навчальної та професійної діяльності і під час перебування у закладі вищої освіти, і у ході безпосереднього виконання фахових обов’язків, на особливу увагу заслуговують показники рівня суб’єктивного контролю, котрі достатньо лаконічно, чітко та цілком окреслено відображують особистісно-значущі характеристики певного розташування локусу контролю (інтернальність-екстернальність) у відношенні до будь-яких подій, які відбуваються, та ситуацій, котрі реалізуються. Метою наукової роботи було здійснення психогігієнічної оцінки закономірностей формування провідних показників рівня суб’єктивного контролю особистості студентської молоді в динаміці двадцятирічного періоду часу – з 2001 року по 2023 роки. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA_ |
uk_UA |
dc.publisher |
Перспективи та інновації науки |
uk_UA |
dc.subject |
студенти |
uk_UA |
dc.subject |
заклади вищої освіти |
uk_UA |
dc.subject |
безперервна освіта |
uk_UA |
dc.subject |
особливості особистості |
uk_UA |
dc.subject |
рівень суб’єктивного контролю |
uk_UA |
dc.subject |
закономірностi формування |
uk_UA |
dc.subject |
динамічні зміни |
uk_UA |
dc.subject |
профілактика |
uk_UA |
dc.subject |
психічна адаптація |
uk_UA |
dc.subject |
гігієнічна оцінка |
uk_UA |
dc.title |
Психогігієнічна оцінка закономірностей формування показників рівня суб’єктивного контролю особистості студентської молоді: зміни провідних корелят в динаміці навчання протягом двадцятирічного періоду часу |
uk_UA |
dc.type |
Article |
en |