dc.contributor.author |
Сергета, І. В. |
uk_UA |
dc.contributor.author |
Коробчанський, В. О. |
uk_UA |
dc.contributor.author |
Серебреннікова, О. А. |
uk_UA |
dc.contributor.author |
Стоян, Н. В. |
uk_UA |
dc.contributor.author |
Браткова, О. Ю. |
uk_UA |
dc.contributor.author |
Белов, О. О. |
uk_UA |
dc.contributor.author |
Редчіц, М. А. |
uk_UA |
dc.date.accessioned |
2025-03-12T12:48:40Z |
|
dc.date.available |
2025-03-12T12:48:40Z |
|
dc.date.issued |
2023 |
|
dc.identifier.citation |
Показники процесів формування провідних особливостей особистості студентів та закономірності їх перебігу впродовж періоду навчання у сучасних медичних закладах вищої освіти / І. В. Сергета, В. О. Коробчанський, О. А. Серебреннікова [та ін.] // Перспективи та інновації науки (Серія «Педагогіка», Серія «Психологія», Серія «Медицина»). – 2023. – № 9 (27). – С. 715–731. |
uk_UA |
dc.identifier.other |
DOI: 10.52058/2786-4952-2023-9(27)-714-731 |
en |
dc.identifier.uri |
https://dspace.vnmu.edu.ua/123456789/7411 |
en |
dc.description.abstract |
У структурі найсуттєвіших проблем сучасної профілактичної медицини, що потребують першочергового розв’язання, одне із пріоритетних місць займають проблеми збереження і зміцнення здоров’я, підвищення рівня соціальної та професійної дієздатності студентської молоді. Метою наукової роботи було дослідження процесів формування провідних особливостей особистості студентів та встановлення закономірностей їх перебігу впродовж періоду навчання у сучасних медичних закладах вищої освіти. Характеристики темпераменту вивчались із використанням опитувальника Айзенка, показники ситуаційної і особистісної тривожності – на підставі застосування опитувальника Спілбергера, властивості характеру – за допомогою опитувальника Mini-mult. В ході досліджень встановлено, що до числа найбільш виражених закономірностей змін з боку показників провідних особливостей особистості, які відбуваються протягом часу перебування у медичному закладі вищої освіти, слід віднести: тенденції до поступового зниження рівня поширення екстравертованих за своїм змістом рис особистості, високий рівень нейротизму, передусім на початку та наприкінці періоду навчання, стабільно високі показники особистісної і ситуаційної тривожності. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA_ |
uk_UA |
dc.publisher |
Перспективи та інновації науки (Серія «Педагогіка», Серія «Психологія», Серія «Медицина») |
uk_UA |
dc.subject |
студенти |
uk_UA |
dc.subject |
заклади вищої освіти |
uk_UA |
dc.subject |
навчання |
uk_UA |
dc.subject |
особливості особистості |
uk_UA |
dc.subject |
тенденціїформування |
uk_UA |
dc.subject |
психічна адаптація |
uk_UA |
dc.title |
Показники процесів формування провідних особливостей особистості студентів та закономірності їх перебігу впродовж періоду навчання у сучасних медичних закладах вищої освіти |
uk_UA |
dc.type |
Article |
en |