Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Сергета, І. В. | uk_UA |
dc.date.accessioned | 2025-03-12T08:41:52Z | |
dc.date.available | 2025-03-12T08:41:52Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.citation | Сергета І. В. Гігієнічні аспекти оцінки особливостей перебігу професійної адаптації студентів закладів вищої освіти / І. В. Сергета // The latest ideas of medical and biological developments and improvement of psychological sciences by scientists : collective monograph. – Boston (USA), 2023. – Section 7. – P. 176–185. | uk_UA |
dc.identifier.other | DOI: 10.46299/ISG.2023.MONO.MED.4.7.1 | en |
dc.identifier.uri | https://dspace.vnmu.edu.ua/123456789/7379 | en |
dc.description.abstract | Зростання темпів науково-технічного прогресу, докорінна перебудова сучасного виробництва, суттєві зміни змісту як інтелектуальної, так і фізичної праці обумовлюють глибокі зрушення у структурі техногенного середовища, породжують щільні потоки інформації і, таким чином, створюють комплекс нових антропогенних факторів, які впливають на людину, зумовлюючи необхідність психічної, психофізіологічної та соціально-психологічної адаптації її організму до умов перебування, котрі постійно змінюються. Тому питання вивчення впливу антропогенних факторів середовища на стан здоров’я людини, проблеми його збереження та зміцнення знаходяться в центрі уваги сучасних гігієнічних досліджень. І, отже, пошук ефективних, адекватних та дійових засобів збільшення адаптаційних ресурсів організму як за рахунок використання його внутрішніх резервів, так і, передусім, внаслідок запровадження різноманітних методів раціональної організації повсякденної діяльності, набуває особливої актуальності та значущості. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA_ | uk_UA |
dc.publisher | Primedia eLaunch | en |
dc.subject | соціально-психологічна адаптація | uk_UA |
dc.subject | адаптаційні ресурси організму | uk_UA |
dc.subject | резистентність організму | uk_UA |
dc.title | Гігієнічні аспекти оцінки особливостей перебігу професійної адаптації студентів закладів вищої освіти | uk_UA |
dc.type | Article | en |