Репозиторій Вінницького національного медичного університету імені М. І. Пирогова

Мнемотехніки в медицині: досвід використання стоматологічних мнемонік під час викладання терапевтичної стоматології іноземним студентам

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Гаджула, Н. Г. uk_UA
dc.contributor.author Шінкарук-Диковицька, М. М. uk_UA
dc.contributor.author Курдиш, Л. Ф. uk_UA
dc.contributor.author Мунтян, О. В. uk_UA
dc.contributor.author Повшенюк, А. В. uk_UA
dc.contributor.author Побережна, Г. М. uk_UA
dc.date.accessioned 2025-03-11T20:54:03Z
dc.date.available 2025-03-11T20:54:03Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Мнемотехніки в медицині: досвід використання стоматологічних мнемонік під час викладання терапевтичної стоматології іноземним студентам / Н. Г. Гаджула, М. М. Шінкарук-Диковицька, Л. Ф. Курдиш [та ін.] // Вісник Вінницького національного медичного університету. – 2023. – Т. 27, №4. – С. 623-627. uk_UA
dc.identifier.other DOI: 10.31393/reports-vnmedical-2023-27(4)-16
dc.identifier.uri https://dspace.vnmu.edu.ua/123456789/7355 en
dc.description.abstract Вміння запам'ятовувати новий та великий за обсягом матеріал є необхідним складником успішності студентів. Мнемотехніка - це різноманітні стратегії, які допомагають зберігати складну інформацію, її велику кількість в довготривалій пам'яті. Більшість дослідників вважають, що мнемотехніка покращує пам'ять завдяки використанню природних процесів запам'ятовування, зокрема візуальних образів, організації та детального кодування. Мнемонічні прийоми сприяють тривалому збереженню інформації та можуть працювати зі складними матеріалами в комбінації з іншими техніками за відповідних умов. Метою дослідження стало впровадження стоматологічних мнемонік під час викладання терапевтичної стоматології іноземним студентам для полегшення запам'ятовування, відтворення та аналізу значного обсягу інформації. Проведено огляд літератури, результати синтезовано у формі розповіді. У статті наведено стоматологічні мнемоніки та мнемотехніки, які застосовуються в інтеграції з іншими методами навчання в англомовних студентів для полегшення засвоєння матеріалу з метою покращення їхніх знань, умінь і навичок. Ми використали вербальні, візуальні та лінгвістичні стоматологічні мнемоніки. Встановлено, що іноземні студенти віддають перевагу альтернативним стратегіям навчання, а з-поміж різноманітних мнемонічних прийомів - простим методикам. Найбільш широко використовуваною мнемонікою серед здобувачів є техніка перших літер (або акронімів), за нею йдуть методи римування та ключових слів. Комплексні техніки, такі як метод локусів, техніка прив'язок і фонетична система, є найменш популярними. Мнемоніки полегшують вивчення, закріплення та пригадування інформації, що значно покращує продуктивність навчання. Мнемотехніка не може замінити стандартні методи викладання для засвоєння матеріалу, але в поєднанні з іншими стратегіями є ефективним освітнім інструментом. Надалі будуть розроблені нові мнемоніки для подання оновленої інформації в більш систематичному та організованому форматі, які можна використовувати як сходинку для створення нової мнемотехніки. uk_UA
dc.language.iso uk_UA_ uk_UA
dc.publisher Вісник Вінницького національного медичного університету uk_UA
dc.subject стоматологія uk_UA
dc.subject студенти uk_UA
dc.subject навчання uk_UA
dc.subject мнемоніка uk_UA
dc.subject мнемотехніка uk_UA
dc.title Мнемотехніки в медицині: досвід використання стоматологічних мнемонік під час викладання терапевтичної стоматології іноземним студентам uk_UA
dc.type Article en


Файли цього елементу

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

Показати скорочений опис матеріалу