Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Лисенко, О. | uk_UA |
dc.contributor.author | Матусевич, Л. | uk_UA |
dc.date.accessioned | 2025-03-11T14:37:34Z | |
dc.date.available | 2025-03-11T14:37:34Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier.citation | Лисенко О. Інтернет-ресурси як засіб опанування української мови як іноземної / О. Лисенко, Л. Матусевич // Теорія і практика викладання української мови як іноземної. – 2024. – Вип. 18. – С. 120-129. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://dspace.vnmu.edu.ua/123456789/7314 | en |
dc.description.abstract | Стаття присвячена дослідженню актуальності інтернет-ресурсів як освітньої складової у системі навчання української мови як іноземної. Вивчено розвідки та напрацювання мовознавців, що були здійснені в напрямку іншомовної підготовки із застосування комп’ютерних технологій та інтернет-засобів. У роботі визначено мотиви, що спонукають іноземних громадян до вивчення саме української мови. Проаналізовано зміст популярних сайтів щодо можливості самостійного опанування української мови іноземними громадянами з їх допомогою. Особлива увага зосереджена на дослідженні наповнення інтернет-ресурсів, а саме наскільки їх вміст сприяє: оволодінню фонетики на належному рівні, ознайомленню з граматичними особливостями, опануванню комунікативними навичками відповідно до сучасних по треб, формуванню вокабуляру. Визначено, що запропонована система інтерактивних вправ та завдань інтернет-ресурсів дозволяє здійснювати пояснення в цікавій та доступній формі, проводити закріплення й узагальнення матеріалу на прикладі комунікативних ситуацій із сучасного життя, що сприяє підвищенню інтересу в освітньому процесі. У статті розглянуто як відображено соціокультурний і країнознавчий компоненти у процесі добору та формуванні тематичних блоків, а також розділів інтернет-засобів. З’ясовано, що інтернет-ресурси сприяють формуванню іншомовної мовленнєвої компетенції на достат ньому рівні шляхом поєднання теоретичних знань та практичних умінь. У результаті зроблено висновок, що використання інтернету в системі навчання іноземної мови та української зокрема має низку переваг, а саме: дистанційний формат навчання дозволяє самостійно керувати освітнім процесом, особисто визначати час та місце; обирати матеріал відповідно до свого рівня; опрацьовувати теми, керуючись власною метою та колом інтересів; здобувачі мають можливість отримувати знання від носіїв мови, а не лише за підручниками. У статті досліджено питання доцільності та актуальності використання інтернет-ресурсів у процесі навчання іншої мови. Визначено позитивні перспективи використання інтернет-мережі у про цесі опанування української мови як іноземної та в підвищенні кваліфікаційного рівня викладачів, що працюють у цьому напрямку. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA_ | uk_UA |
dc.publisher | Теорія і практика викладання української мови як іноземної | uk_UA |
dc.subject | інтернет-ресурси | uk_UA |
dc.subject | інтернет-технології | uk_UA |
dc.subject | українська мова як іноземна | uk_UA |
dc.title | Інтернет-ресурси як засіб опанування української мови як іноземної | uk_UA |
dc.type | Article | en |