Repository of National Pirogov Memorial Medical University, Vinnytsia

Інтернет-ресурси як засіб опанування української мови як іноземної

Show simple item record

dc.contributor.author Лисенко, О. uk_UA
dc.contributor.author Матусевич, Л. uk_UA
dc.date.accessioned 2025-03-11T14:37:34Z
dc.date.available 2025-03-11T14:37:34Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Лисенко О. Інтернет-ресурси як засіб опанування української мови як іноземної / О. Лисенко, Л. Матусевич // Теорія і практика викладання української мови як іноземної. – 2024. – Вип. 18. – С. 120-129. uk_UA
dc.identifier.uri https://dspace.vnmu.edu.ua/123456789/7314 en
dc.description.abstract Стаття присвячена дослідженню актуальності інтернет-ресурсів як освітньої складової у системі навчання української мови як іноземної. Вивчено розвідки та напрацювання мовознавців, що були здійснені в напрямку іншомовної підготовки із застосування комп’ютерних технологій та інтернет-засобів. У роботі визначено мотиви, що спонукають іноземних громадян до вивчення саме української мови. Проаналізовано зміст популярних сайтів щодо можливості самостійного опанування української мови іноземними громадянами з їх допомогою. Особлива увага зосереджена на дослідженні наповнення інтернет-ресурсів, а саме наскільки їх вміст сприяє: оволодінню фонетики на належному рівні, ознайомленню з граматичними особливостями, опануванню комунікативними навичками відповідно до сучасних по треб, формуванню вокабуляру. Визначено, що запропонована система інтерактивних вправ та завдань інтернет-ресурсів дозволяє здійснювати пояснення в цікавій та доступній формі, проводити закріплення й узагальнення матеріалу на прикладі комунікативних ситуацій із сучасного життя, що сприяє підвищенню інтересу в освітньому процесі. У статті розглянуто як відображено соціокультурний і країнознавчий компоненти у процесі добору та формуванні тематичних блоків, а також розділів інтернет-засобів. З’ясовано, що інтернет-ресурси сприяють формуванню іншомовної мовленнєвої компетенції на достат ньому рівні шляхом поєднання теоретичних знань та практичних умінь. У результаті зроблено висновок, що використання інтернету в системі навчання іноземної мови та української зокрема має низку переваг, а саме: дистанційний формат навчання дозволяє самостійно керувати освітнім процесом, особисто визначати час та місце; обирати матеріал відповідно до свого рівня; опрацьовувати теми, керуючись власною метою та колом інтересів; здобувачі мають можливість отримувати знання від носіїв мови, а не лише за підручниками. У статті досліджено питання доцільності та актуальності використання інтернет-ресурсів у процесі навчання іншої мови. Визначено позитивні перспективи використання інтернет-мережі у про цесі опанування української мови як іноземної та в підвищенні кваліфікаційного рівня викладачів, що працюють у цьому напрямку. uk_UA
dc.language.iso uk_UA_ uk_UA
dc.publisher Теорія і практика викладання української мови як іноземної uk_UA
dc.subject інтернет-ресурси uk_UA
dc.subject інтернет-технології uk_UA
dc.subject українська мова як іноземна uk_UA
dc.title Інтернет-ресурси як засіб опанування української мови як іноземної uk_UA
dc.type Article en


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics