Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Остапенко, Е. М. uk_UA
dc.contributor.author Коробко, Т. О. uk_UA
dc.contributor.author Сокальська, Н. Л. uk_UA
dc.contributor.author Волкова, Н. В. uk_UA
dc.contributor.author Квітко, Н. М. uk_UA
dc.date.accessioned 2025-03-11T14:30:36Z
dc.date.available 2025-03-11T14:30:36Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Електронна освіта в закладах вищої освіти під час воєнних дій в Україні / Е. О. Остапенко, Т. О. Коробко, Н. Л. Сокальська [et al.] // Наука і техніка сьогодні. – 2023. – № 12 (26). – С. 563-574. uk_UA
dc.identifier.uri https://dspace.vnmu.edu.ua/123456789/7311 en
dc.description.abstract У статті розглядається актуальна в сучасних умовах буття проблематика електронної освіти в під час воєнних дій в Україні. Визначено, що електронна освіта – це інноваційний спосіб організації навчального процесу у вищих навчальних закладах. Розглянуто нормативно-правову базу забезпечення впровадження електронної освіти в нашій державі. Обґрунтовано, що електронне навчання (е-Learning) – це використання новітніх технологій мультимедіа й інтернету для підвищення якості навчання за рахунок покращення доступу до ресурсів і сервісів, а також віддаленого обміну знаннями та спільної роботи. Розглянуто основні особливості електронного навчання. Виокремлено переваги електронного навчання: гнучкість та графік – через війну більшість студентів та викладачів виїхали з України; можливість навчатися в будь-якому безпечному місці; легкість засвоєння матеріалу; можливість контакту в будь-який бажаний час; студент може оцінювати власні знання та слідкувати за динамікою, якщо програма е- навчання передбачає оцінювання та атестації. До недоліків віднесено: відсутність прямого контролю з боку викладача знижує дисципліну студентів; низьку концентрацію уваги (в залежності від індивідуальних здібностей); відсутність особистого контакту з викладачем та іншими студентами; електронне навчання не завжди ефективне в предметній області, яка обов’язково вимагає практики і застосування отриманих навичок; неможливість проконтролювати чесність виконання контрольних завдань. Акцентовано увагу на тому, що найпоширенішою формою електронного навчання є відеоконференція. Розглянуто найбільш популярні онлайн додатки, які використовуються науково-педагогічними працівниками під час електронної освіти, а саме: Zoom, Microsoft Teams, Google Meet, Google Classroom, Moodle, Classtime, Learning Apps.org. Зроблено висновок, що розвиток електронного навчання з використанням представлених технологій є справжнім викликом для освіти. Воно дає можливість здобувати знання без прив’язки до місцезнаходження викладачів та здобувачів, що особливо важливо для тих, хто переїхав за кордон. uk_UA
dc.language.iso uk_UA_ uk_UA
dc.publisher Наука і техніка сьогодні uk_UA
dc.subject електронна освіта uk_UA
dc.subject електронне навчання uk_UA
dc.subject особливості uk_UA
dc.subject здобувачі вищої освіти uk_UA
dc.title Електронна освіта в закладах вищої освіти під час воєнних дій в Україні uk_UA
dc.type Article en


Файли цього елементу

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

Показати скорочений опис матеріалу