Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Остапенко, Е. М. | uk_UA |
dc.contributor.author | Коробко, Т. О. | uk_UA |
dc.contributor.author | Сокальська, Н. Л. | uk_UA |
dc.contributor.author | Волкова, Н. В. | uk_UA |
dc.contributor.author | Квітко, Н. М. | uk_UA |
dc.date.accessioned | 2025-03-11T14:30:36Z | |
dc.date.available | 2025-03-11T14:30:36Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.citation | Електронна освіта в закладах вищої освіти під час воєнних дій в Україні / Е. О. Остапенко, Т. О. Коробко, Н. Л. Сокальська [et al.] // Наука і техніка сьогодні. – 2023. – № 12 (26). – С. 563-574. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://dspace.vnmu.edu.ua/123456789/7311 | en |
dc.description.abstract | У статті розглядається актуальна в сучасних умовах буття проблематика електронної освіти в під час воєнних дій в Україні. Визначено, що електронна освіта – це інноваційний спосіб організації навчального процесу у вищих навчальних закладах. Розглянуто нормативно-правову базу забезпечення впровадження електронної освіти в нашій державі. Обґрунтовано, що електронне навчання (е-Learning) – це використання новітніх технологій мультимедіа й інтернету для підвищення якості навчання за рахунок покращення доступу до ресурсів і сервісів, а також віддаленого обміну знаннями та спільної роботи. Розглянуто основні особливості електронного навчання. Виокремлено переваги електронного навчання: гнучкість та графік – через війну більшість студентів та викладачів виїхали з України; можливість навчатися в будь-якому безпечному місці; легкість засвоєння матеріалу; можливість контакту в будь-який бажаний час; студент може оцінювати власні знання та слідкувати за динамікою, якщо програма е- навчання передбачає оцінювання та атестації. До недоліків віднесено: відсутність прямого контролю з боку викладача знижує дисципліну студентів; низьку концентрацію уваги (в залежності від індивідуальних здібностей); відсутність особистого контакту з викладачем та іншими студентами; електронне навчання не завжди ефективне в предметній області, яка обов’язково вимагає практики і застосування отриманих навичок; неможливість проконтролювати чесність виконання контрольних завдань. Акцентовано увагу на тому, що найпоширенішою формою електронного навчання є відеоконференція. Розглянуто найбільш популярні онлайн додатки, які використовуються науково-педагогічними працівниками під час електронної освіти, а саме: Zoom, Microsoft Teams, Google Meet, Google Classroom, Moodle, Classtime, Learning Apps.org. Зроблено висновок, що розвиток електронного навчання з використанням представлених технологій є справжнім викликом для освіти. Воно дає можливість здобувати знання без прив’язки до місцезнаходження викладачів та здобувачів, що особливо важливо для тих, хто переїхав за кордон. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA_ | uk_UA |
dc.publisher | Наука і техніка сьогодні | uk_UA |
dc.subject | електронна освіта | uk_UA |
dc.subject | електронне навчання | uk_UA |
dc.subject | особливості | uk_UA |
dc.subject | здобувачі вищої освіти | uk_UA |
dc.title | Електронна освіта в закладах вищої освіти під час воєнних дій в Україні | uk_UA |
dc.type | Article | en |