dc.contributor.author |
Тринчук, А. А. |
uk_UA |
dc.contributor.author |
Жарлінська, Р. Г. |
uk_UA |
dc.contributor.author |
Пилипчук, В. Л. |
uk_UA |
dc.date.accessioned |
2025-03-10T12:07:38Z |
|
dc.date.available |
2025-03-10T12:07:38Z |
|
dc.date.issued |
2023 |
|
dc.identifier.citation |
Тринчук А. А. Методологічні засади формування конкурентних стратегій закладів охорони здоров’я [Електронний ресурс] / А. А. Тринчук, Р. Г. Жарлінська, В. Л. Пилипчук // Modern engineering and innovative technologies. – 2023. – № 28, ч. 1. – С. 104–112. – Режим доступу: https://doi.org/10.30890/2567-5273.2023-28-01-022 |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
https://dspace.vnmu.edu.ua/123456789/7202 |
en |
dc.description.abstract |
Стаття присвячена методологічним аспектам формування конкурентних стратегій закладів охорони здоров’я (ЗОЗ) – зокрема принципам, методам, моделям, класифікації, механізму. Розглянуто сучасні підходи до розуміння маркетингової стратегії ЗОЗ та її рівнів. Охарактеризовано наукові школи стратегічного менеджменту в контексті підґрунтя для формування конкурентних стратегій ЗОЗ. Запропоновано інтерпретувати генеричні стратегії Porter М.E. під особливості функціонування і спеціалізації підприємств медичної галузі. Визначено концептуальну структуру конкуренції між закладами на ринку медичних послуг. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Modern engineering and innovative technologies |
en |
dc.subject |
конкурентні стратегії |
uk_UA |
dc.subject |
стратегічне планування |
uk_UA |
dc.subject |
маркетингова стратегія закладу охорони здоров’я |
uk_UA |
dc.subject |
генеричні стратегії Porter М.E. |
uk_UA |
dc.subject |
ринок медичних послуг |
uk_UA |
dc.title |
Методологічні засади формування конкурентних стратегій закладів охорони здоров’я |
uk_UA |
dc.type |
Article |
en |