Короткий опис (реферат):
Безпечне використання інформаційно‐комунікаційних технологій умедичних закладах вищої освіти є одним з важливих завдань організації навчального процесу й обумовлює потребу його вирішення для забезпечення розвитку сфери охорони здоров’я у подальшому. Під час дослідження було виявлено можливості, які вже застосовують в університетах України, і проблеми, які все ще існують. Актуальність роботи полягає в тому, що цифровізація освіти в медичній сфері набуває дедалі більшого значення у зв'язку з розвитком технологій. Медицина як наука постійно розвивається,відбуваються відкриття, з'являються інновації, нові методи профілактики, діагностики та лікування захворювань, організації медичних послуг, проводяться конференції,вебінари тощо. Метою статті є виокремлення значення та ролі використання інформаційних технологій для покращення діяльності медичних закладів вищої освіти.Стрімкий розвиток інноваційних технологій, впровадження у практику медицини діагностичних і лікувальних методів, заснованих на принципах доказової медицини,передбачають співпрацю та спільні дослідження для підвищення якості освіти й уніфікації освітнього процесу. Під час проведення дослідження з’ясовано, що вміння працювати з будь‐яким програмним технологічним продуктом у професійній діяльності допомагає засвоювати необхідний матеріал, виробляти вміння та навички, вирішувати широкий спектр практичних медичних завдань, оптимізовувати робочий процес для майбутніх лікарів. Для теоретичної розробки цієї проблематики використано методи синтезу, аналізу, збору інформації, узагальнення. Визначено, що використання новітніх технологій допомагає навчати логічним навичкам умовиводів, перетворювати сучасні технічні інструменти в нові засоби отримання знань. Упровадження ІТ‐ продуктів у медичні заклади вищої освіти – це інноваційна організація освітнього процесу, що ґрунтується на принципі самоосвіти лікарів і двосторонньої взаємодії викладача та студента. Завдяки вдосконаленню інформаційно‐комунікаційних технологій, студенти‐медики мають змогу використовувати змішане, хмарне електронне навчання, мобільне навчання, штучний інтелект, ігрові технології, віртуальну та доповнену реальності. У висновках зазначено, що інформаційні технології є корисним інструментом для підвищення якості й ефективності охорони здоров'я, їх використання стає дедалі поширенішим, а процес інформатизації швидко розвивається і набирає обертів.