Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Сокальська, Н. Л. uk_UA
dc.contributor.author Кривоніс, Т. Г. uk_UA
dc.contributor.author Грек, O. М. uk_UA
dc.contributor.author Полілуєва, І. В. uk_UA
dc.contributor.author Салдан, С. О. uk_UA
dc.date.accessioned 2025-03-07T15:35:02Z
dc.date.available 2025-03-07T15:35:02Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Актуальні проблеми дистанційного навчання: психологічний аспект / Н. Л. Сокальська, Т. Г. Кривоніс, О. М. Грек [та ін.] // Перспективи та інновації науки. (Серія «Педагогіка», Серія «Психологія», Серія «Медицина»). – 2024. – № 3 (37). – С. 983–982. uk_UA
dc.identifier.other DOI: 10.52058/2786-4952-2024-3(37)-983-992 en
dc.identifier.uri https://dspace.vnmu.edu.ua/123456789/7107 en
dc.description.abstract У статті досліджуються актуальні проблеми дистанційного навчання: психологічний аспект. Зазначено, що практика застосування дистанційного навчання і його перспективи у світлі подій останнього часу стали однією з найбільш актуальних проблем для сфери освіти й усіх тих, хто так чи інакше в неї залучений. Суспільство опинилося в ситуації прискореного і частково спонтанного пошуку нових способів і практик взаємодії. uk_UA
dc.language.iso uk_UA_ uk_UA
dc.publisher Перспективи та інновації науки uk_UA
dc.subject дистанційне навчання uk_UA
dc.subject особистість uk_UA
dc.subject психологічні аспекти uk_UA
dc.subject переваги uk_UA
dc.subject проблеми uk_UA
dc.title Актуальні проблеми дистанційного навчання: психологічний аспект uk_UA
dc.type Article en


Файли цього елементу

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

Показати скорочений опис матеріалу