Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Сокальська, Н. Л. | uk_UA |
dc.contributor.author | Кривоніс, Т. Г. | uk_UA |
dc.contributor.author | Грек, O. М. | uk_UA |
dc.contributor.author | Полілуєва, І. В. | uk_UA |
dc.contributor.author | Салдан, С. О. | uk_UA |
dc.date.accessioned | 2025-03-07T15:35:02Z | |
dc.date.available | 2025-03-07T15:35:02Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier.citation | Актуальні проблеми дистанційного навчання: психологічний аспект / Н. Л. Сокальська, Т. Г. Кривоніс, О. М. Грек [та ін.] // Перспективи та інновації науки. (Серія «Педагогіка», Серія «Психологія», Серія «Медицина»). – 2024. – № 3 (37). – С. 983–982. | uk_UA |
dc.identifier.other | DOI: 10.52058/2786-4952-2024-3(37)-983-992 | en |
dc.identifier.uri | https://dspace.vnmu.edu.ua/123456789/7107 | en |
dc.description.abstract | У статті досліджуються актуальні проблеми дистанційного навчання: психологічний аспект. Зазначено, що практика застосування дистанційного навчання і його перспективи у світлі подій останнього часу стали однією з найбільш актуальних проблем для сфери освіти й усіх тих, хто так чи інакше в неї залучений. Суспільство опинилося в ситуації прискореного і частково спонтанного пошуку нових способів і практик взаємодії. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA_ | uk_UA |
dc.publisher | Перспективи та інновації науки | uk_UA |
dc.subject | дистанційне навчання | uk_UA |
dc.subject | особистість | uk_UA |
dc.subject | психологічні аспекти | uk_UA |
dc.subject | переваги | uk_UA |
dc.subject | проблеми | uk_UA |
dc.title | Актуальні проблеми дистанційного навчання: психологічний аспект | uk_UA |
dc.type | Article | en |