dc.contributor.author |
Сокальська, Н. Л. |
uk_UA |
dc.contributor.author |
Кривоніс, Т. Г. |
uk_UA |
dc.contributor.author |
Грек, O. М. |
uk_UA |
dc.contributor.author |
Полілуєва, І. В. |
uk_UA |
dc.contributor.author |
Салдан, С. О. |
uk_UA |
dc.date.accessioned |
2025-03-07T15:35:02Z |
|
dc.date.available |
2025-03-07T15:35:02Z |
|
dc.date.issued |
2024 |
|
dc.identifier.citation |
Актуальні проблеми дистанційного навчання: психологічний аспект / Н. Л. Сокальська, Т. Г. Кривоніс, О. М. Грек [та ін.] // Перспективи та інновації науки. (Серія «Педагогіка», Серія «Психологія», Серія «Медицина»). – 2024. – № 3 (37). – С. 983–982. |
uk_UA |
dc.identifier.other |
DOI: 10.52058/2786-4952-2024-3(37)-983-992 |
en |
dc.identifier.uri |
https://dspace.vnmu.edu.ua/123456789/7107 |
en |
dc.description.abstract |
У статті досліджуються актуальні проблеми дистанційного навчання: психологічний аспект. Зазначено, що практика застосування дистанційного навчання і його перспективи у світлі подій останнього часу стали однією з найбільш актуальних проблем для сфери освіти й усіх тих, хто так чи інакше в неї залучений. Суспільство опинилося в ситуації прискореного і частково спонтанного пошуку нових способів і практик взаємодії. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA_ |
uk_UA |
dc.publisher |
Перспективи та інновації науки |
uk_UA |
dc.subject |
дистанційне навчання |
uk_UA |
dc.subject |
особистість |
uk_UA |
dc.subject |
психологічні аспекти |
uk_UA |
dc.subject |
переваги |
uk_UA |
dc.subject |
проблеми |
uk_UA |
dc.title |
Актуальні проблеми дистанційного навчання: психологічний аспект |
uk_UA |
dc.type |
Article |
en |