Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Гливка, Н. Б. | |
dc.contributor.author | Федонюк, Л. Я. | |
dc.contributor.author | Шаповал, О. М. | |
dc.contributor.author | Жученко, П. С. | |
dc.date.accessioned | 2025-03-07T07:39:22Z | |
dc.date.available | 2025-03-07T07:39:22Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier.citation | Особливості використання навчально-методичного комплексу кафедри медичної біології Тернопільського національного медичного університету імені І. Я. Горбачевського МОЗ України при викладанні вибіркової дисципліни «Медична паразитологія» / Н. Б. Гливка, Л. Я. Федонюк, О. М. Шаповал, [і інші] // Bulletin of medical and biological research. Медична освіта. – 2024. – №4. – С.25–32. | uk_UA |
dc.identifier.other | DOI 10.11603/m.2414-5998.2023.4.14114 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.vnmu.edu.ua/123456789/7052 | |
dc.description.abstract | У статті розглянуто методологічні аспекти організації викладання на кафедрі медичної біології вибіркової дисципліни «Сучасні аспекти медичної паразитології» студентам першого курсу Навчально-наукового інституту медсестринства спеціальності 223 «Медсестринство», які зосереджені на підвищенні якості засвоєння навчального матеріалу. Описано та проаналізовано навчально-методичний комплекс для вивчення дисципліни «Сучасні аспекти медичної паразитології», який розроблений на основі нормативних документів освітньої програми «Сестринська справа». Продемонстровано можливості вдосконалення та застосування освітніх методів у процесі набуття майбутніми фахівцями знань, умінь і практичних навичок. У дослідженні було встановлено, що підготовка майбутніх медсестер у медичних закладах вищої освіти повинна сприяти реформуванню і модернізації системи вищої медсестринської освіти, оскільки якість освіти визначається із освітніх стандартів, що включають комплекс професіоналізму, сучасних технічних засобів навчання, педагогічних технологій та якості навчання. Готовність фахівця до професійної діяльності базується на вмінні самостійно працювати і визначається як один із основних критеріїв. Застосування методичних матеріалів кафедри медичної біології надає змогу не лише вдосконалити пізнавальну активність студентів при вирішенні навчальних завдань, але і підвищити якість професійної спрямованості у поєднанні з індивідуальним підходом у навчанні. Рівень організації навчального процесу у здобувачів вищої освіти залежить від зацікавленості навчальною дисципліною, рівня пізнавальної активності та формування умінь і навичок, а також відповідних можливостей професійної діяльності. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA_ | uk_UA |
dc.publisher | Bulletin of medical and biological research. Медична освіта. | uk_UA |
dc.subject | освітній процес | uk_UA |
dc.subject | медична паразитологія | uk_UA |
dc.subject | сестринська справа | uk_UA |
dc.title | Особливості використання навчально-методичного комплексу кафедри медичної біології Тернопільського національного медичного університету імені І. Я. Горбачевського МОЗ України при викладанні вибіркової дисципліни «Медична паразитологія» | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |