Короткий опис (реферат):
Метою дослідження стало проведення аналізу та оцінки успішності, встановлення факторів і механізмів, які певним чином впливають на навчальний процес, і визначення методів і засобів, які б сприяли покращенню засвоєння інформації студентами при вивченні дисципліни медична біологія. Порівняльна характеристика успішності студентів стоматологічного факультету за останні п’ять років показала досить низький середній бал, переважання незадовільних оцінок (зазвичай більше половини), низький відсоток відмінних оцінок. Це можна пояснити кількома факторами: тими, що
стосуються безпосередньо навчального процесу (великий об’єм інформації, зменшення кількості практичних аудиторних занять, підготовка до складання ліцензійного іспиту «Крок-1», дистанційна форма навчання), а також факторами, пов’язаними із соціально-економічним та військово-політичним станом в країні.