dc.contributor.author |
Головчук, Ю.О. |
|
dc.contributor.author |
Рисинець, Т. П. |
|
dc.date.accessioned |
2025-03-06T16:44:15Z |
|
dc.date.available |
2025-03-06T16:44:15Z |
|
dc.date.issued |
2025 |
|
dc.identifier.citation |
Головчук Ю. О. Роль менеджменту у забезпеченні транспарентності як основного принципу маркетингу у медичній сфері / Ю. О. Головчук, Н.П. Карачина, Л. В. Дибчук, Т.П. Рисинець, Л.П. Середницька // Ефективна економіка – 2025. – № 2. – DOI: http://doi.org/10.32702/2307-2105.2025.2.22 |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
https://dspace.vnmu.edu.ua/123456789/7035 |
|
dc.description.abstract |
У статті розглядається важливість управління в забезпеченні транспарентності як основного принципу маркетингу у медичній галузі. Транспарентність є критично важливим елементому створенні довіри між медичними установами та пацієнтами, адже відкритість у наданні інформації про послуги, ціни та якість обслуговування формує позитивний імідж закладів охорони здоровʼя.Автори підкреслюють, що ефективне управління сприяє впровадженню прозорих процесів, що дозволяє пацієнтам отримувати необхідну інформацію для прийняття обґрунтованих рішень. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA_ |
uk_UA |
dc.publisher |
Ефективна економіка |
uk_UA |
dc.subject |
менеджмент |
uk_UA |
dc.subject |
маркетинг |
uk_UA |
dc.subject |
охорона здоровʼя |
uk_UA |
dc.subject |
медицина |
uk_UA |
dc.title |
Роль менеджменту у забезпеченні транспарентності як основного принципу маркетингу у медичній сфері |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Тhe role of management in ensuring transparency as a basic principle of marketing in the medical field |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |