Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Омельченко, М. | |
dc.contributor.author | Ордатій, Н. | |
dc.contributor.author | Ордатій, А. | |
dc.contributor.author | Ангельська, В. | |
dc.contributor.author | Гуменюк, Н. | |
dc.date.accessioned | 2025-03-06T14:36:53Z | |
dc.date.available | 2025-03-06T14:36:53Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier.citation | Актуальні аспекти діяльності української вищої школи в умовах війни / М. Омельченко, Н. Ордатій, А. Ордатій [et al.] // European Humanities Studies: State and Society. – 2024. – № 1. – C. 23–41. | uk_UA |
dc.identifier.other | DOI: 10.38014/ehs-ss.2024.1.02 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.vnmu.edu.ua/123456789/7026 | |
dc.description.abstract | Стаття присвячена аналізу змін у вищій школі, які були необхідними та назрівали задля реформування і оптимізації освіти України. Їх актуальність та корективи були окреслені особливо гостро в умовах змін суспільства, вимог отримання фахової спеціалізації на тлі повномасштабного вторгнення країни-агресорки. ЗВО опинились перед невідворотними змінами, що стосуються модифікації контингенту та кількості абітурієнтів та студентів, викладацького складу, матеріальної забезпечення та безпосередньо освітньої складової. Допомога наукового та бізнес-товариства світу є неоціненною щодо підтримки розвитку українських освітньо-дослідницьких проектів, отримання грантів, формування іноземних філій, налагодження іноземного співробітництва на рівні університетів. Війна вимагає відповідальнішого ставлення до результативності у якості здобуття вищої освіти перед студентами і відповідно перед викладачами. Неймовірні люди, що готуються до лекцій та читають їх онлайн в умовах окопів, створюють новітні технологічні розробки, що стосуються військової та медичної галузі, поєднують навчання з волонтерською діяльністю – саме вони є титанами освіти та науки, що не словом, а ділом, власним прикладом проваджують зміни, стаючи провідниками у розбудові новітньої історії та вищої освіти. Цей непростий період нашого життя не можливо зупинити, натиснути кнопку «стоп», адже діти ростуть і розвиваються, змінюючи вікові періоди та соціальні ролі. Вчорашні учні прагнуть торувати власний життєвий шлях, зробивши для себе вибір щодо подальшого навчання. В цьому має допомогти галузь вищої освіти, надаючи спектр пропозицій, ґрунтуючись на реаліях війни. Умови забезпечення вищої освіти – непрості, але необхідні, а значить – такі, які можна і потрібно реалізувати задля молоді, що є перспективою та майбутнім нашої держави. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA_ | uk_UA |
dc.publisher | European Humanities Studies: State and Society | uk_UA |
dc.subject | вища освіта України | uk_UA |
dc.subject | університет | uk_UA |
dc.subject | студенти | uk_UA |
dc.subject | війна | uk_UA |
dc.subject | українці | uk_UA |
dc.subject | переселенці | uk_UA |
dc.subject | фахівці | uk_UA |
dc.subject | учасники освітнього процесу | uk_UA |
dc.subject | освітній простір | uk_UA |
dc.subject | дистанційна освіта | uk_UA |
dc.subject | професія | uk_UA |
dc.subject | здоров’я | uk_UA |
dc.subject | повномасштабне вторгнення | uk_UA |
dc.subject | дистанційне навчання | uk_UA |
dc.subject | агресія | uk_UA |
dc.subject | викладачі | uk_UA |
dc.subject | переміщення | uk_UA |
dc.subject | внутрішньо-переміщені особи | uk_UA |
dc.subject | реформи | uk_UA |
dc.subject | небезпека | uk_UA |
dc.subject | заняття | uk_UA |
dc.subject | волонтери | uk_UA |
dc.subject | наукова діяльність | uk_UA |
dc.subject | державна політика | uk_UA |
dc.subject | модернізація | uk_UA |
dc.subject | Міністерство освіти | uk_UA |
dc.title | Актуальні аспекти діяльності української вищої школи в умовах війни | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |