Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Омельченко, М.
dc.contributor.author Ордатій, Н.
dc.contributor.author Ордатій, А.
dc.contributor.author Ангельська, В.
dc.contributor.author Гуменюк, Н.
dc.date.accessioned 2025-03-06T14:36:53Z
dc.date.available 2025-03-06T14:36:53Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Актуальні аспекти діяльності української вищої школи в умовах війни / М. Омельченко, Н. Ордатій, А. Ордатій [et al.] // European Humanities Studies: State and Society. – 2024. – № 1. – C. 23–41. uk_UA
dc.identifier.other DOI: 10.38014/ehs-ss.2024.1.02
dc.identifier.uri https://dspace.vnmu.edu.ua/123456789/7026
dc.description.abstract Стаття присвячена аналізу змін у вищій школі, які були необхідними та назрівали задля реформування і оптимізації освіти України. Їх актуальність та корективи були окреслені особливо гостро в умовах змін суспільства, вимог отримання фахової спеціалізації на тлі повномасштабного вторгнення країни-агресорки. ЗВО опинились перед невідворотними змінами, що стосуються модифікації контингенту та кількості абітурієнтів та студентів, викладацького складу, матеріальної забезпечення та безпосередньо освітньої складової. Допомога наукового та бізнес-товариства світу є неоціненною щодо підтримки розвитку українських освітньо-дослідницьких проектів, отримання грантів, формування іноземних філій, налагодження іноземного співробітництва на рівні університетів. Війна вимагає відповідальнішого ставлення до результативності у якості здобуття вищої освіти перед студентами і відповідно перед викладачами. Неймовірні люди, що готуються до лекцій та читають їх онлайн в умовах окопів, створюють новітні технологічні розробки, що стосуються військової та медичної галузі, поєднують навчання з волонтерською діяльністю – саме вони є титанами освіти та науки, що не словом, а ділом, власним прикладом проваджують зміни, стаючи провідниками у розбудові новітньої історії та вищої освіти. Цей непростий період нашого життя не можливо зупинити, натиснути кнопку «стоп», адже діти ростуть і розвиваються, змінюючи вікові періоди та соціальні ролі. Вчорашні учні прагнуть торувати власний життєвий шлях, зробивши для себе вибір щодо подальшого навчання. В цьому має допомогти галузь вищої освіти, надаючи спектр пропозицій, ґрунтуючись на реаліях війни. Умови забезпечення вищої освіти – непрості, але необхідні, а значить – такі, які можна і потрібно реалізувати задля молоді, що є перспективою та майбутнім нашої держави. uk_UA
dc.language.iso uk_UA_ uk_UA
dc.publisher European Humanities Studies: State and Society uk_UA
dc.subject вища освіта України uk_UA
dc.subject університет uk_UA
dc.subject студенти uk_UA
dc.subject війна uk_UA
dc.subject українці uk_UA
dc.subject переселенці uk_UA
dc.subject фахівці uk_UA
dc.subject учасники освітнього процесу uk_UA
dc.subject освітній простір uk_UA
dc.subject дистанційна освіта uk_UA
dc.subject професія uk_UA
dc.subject здоров’я uk_UA
dc.subject повномасштабне вторгнення uk_UA
dc.subject дистанційне навчання uk_UA
dc.subject агресія uk_UA
dc.subject викладачі uk_UA
dc.subject переміщення uk_UA
dc.subject внутрішньо-переміщені особи uk_UA
dc.subject реформи uk_UA
dc.subject небезпека uk_UA
dc.subject заняття uk_UA
dc.subject волонтери uk_UA
dc.subject наукова діяльність uk_UA
dc.subject державна політика uk_UA
dc.subject модернізація uk_UA
dc.subject Міністерство освіти uk_UA
dc.title Актуальні аспекти діяльності української вищої школи в умовах війни uk_UA
dc.type Article uk_UA


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию