Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Заічко, Н. В. | |
dc.contributor.author | Шевчук, С. В. | |
dc.contributor.author | Заічко, К. О. | |
dc.contributor.author | Самборська, І. А. | |
dc.contributor.author | Штатько, О. І. | |
dc.date.accessioned | 2025-03-06T13:21:28Z | |
dc.date.available | 2025-03-06T13:21:28Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.citation | Андрагогіка у вищій медичній освіті: особливості впровадження на фундаментальних та клінічних дисциплінах / Н. В. Заічко, С. В. Шевчук, K. O. Заічко [та ін.] // Вісник Вінницького національного медичного університету. – 2022. – Т. 26, № 4. – С. 600–605. | uk_UA |
dc.identifier.other | DOI: 10.31393/morphology-journal-2022-28(3)-03 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.vnmu.edu.ua/123456789/7015 | |
dc.description.abstract | У статті узагальнені основні аспекти андрагогіки – науки про освіту дорослих, розглянуті ключові терміни, охарактеризовані принципи та методи андрагогіки. Проаналізована нормативна документація, що регулює організацію та вимоги до розвитку андрагогічної компетентності педагогів; досліджені електронні ресурси PubMed; Google Academy з глибиною бібліографічного пошуку 2012-2022 рр.; проаналізовано та узагальнено досвід застосування аспектів андрагогіки у науково-педагогічній роботі кафедр біологічної та загальної хімії та кафедри внутрішньої медицини №2 Вінницького національного медичного університету ім. М. І. Пирогова. Показано, що ефективність модернізації вищої медичної освіти в Україні вимагає формування нового покоління науково-педагогічних працівників, які здатні до самоудосконалення, саморозвитку та освіти упродовж життя. Науково-педагогічний працівник у сфері вищої медичної освіти повинен розуміти основні принципи андрагогіки, постійно розвивати та удосконалювати власну андрагогічну компетентність, володіти методами менторства, модерації, фасилітації. Застосування принципів андрагогіки у вищій медичній освіті спрямовано на формування конкурентоспроможного фахівця, здатного до безперервного професійного розвитку упродовж всього життя на основі атмосфери свободи, творчості, толерантності, відповідальності, індивідуальної освітньої траєкторії та рівних можливостей суб’єктів навчання. Впровадженість андрагогічних технологій і методів у закладах вищої медичної освіти залежить від навчальних цілей і може варіювати на фундаментальних і клінічних дисциплінах. Перспективами подальших досліджень є розробка нормативних документів і рекомендацій з методології андрагогіки для працівників вищої медичної школи. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA_ | uk_UA |
dc.publisher | Вісник Вінницького національного медичного університету | uk_UA |
dc.subject | медична освіта | uk_UA |
dc.subject | андрагогіка | uk_UA |
dc.subject | андрагогічна компетентність | uk_UA |
dc.title | Андрагогіка у вищій медичній освіті: особливості впровадження на фундаментальних та клінічних дисциплінах | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |