Репозиторій Вінницького національного медичного університету імені М. І. Пирогова

Андрагогіка у вищій медичній освіті: особливості впровадження на фундаментальних та клінічних дисциплінах

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Заічко, Н. В.
dc.contributor.author Шевчук, С. В.
dc.contributor.author Заічко, К. О.
dc.contributor.author Самборська, І. А.
dc.contributor.author Штатько, О. І.
dc.date.accessioned 2025-03-06T13:21:28Z
dc.date.available 2025-03-06T13:21:28Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation Андрагогіка у вищій медичній освіті: особливості впровадження на фундаментальних та клінічних дисциплінах / Н. В. Заічко, С. В. Шевчук, K. O. Заічко [та ін.] // Вісник Вінницького національного медичного університету. – 2022. – Т. 26, № 4. – С. 600–605. uk_UA
dc.identifier.other DOI: 10.31393/morphology-journal-2022-28(3)-03
dc.identifier.uri https://dspace.vnmu.edu.ua/123456789/7015
dc.description.abstract У статті узагальнені основні аспекти андрагогіки – науки про освіту дорослих, розглянуті ключові терміни, охарактеризовані принципи та методи андрагогіки. Проаналізована нормативна документація, що регулює організацію та вимоги до розвитку андрагогічної компетентності педагогів; досліджені електронні ресурси PubMed; Google Academy з глибиною бібліографічного пошуку 2012-2022 рр.; проаналізовано та узагальнено досвід застосування аспектів андрагогіки у науково-педагогічній роботі кафедр біологічної та загальної хімії та кафедри внутрішньої медицини №2 Вінницького національного медичного університету ім. М. І. Пирогова. Показано, що ефективність модернізації вищої медичної освіти в Україні вимагає формування нового покоління науково-педагогічних працівників, які здатні до самоудосконалення, саморозвитку та освіти упродовж життя. Науково-педагогічний працівник у сфері вищої медичної освіти повинен розуміти основні принципи андрагогіки, постійно розвивати та удосконалювати власну андрагогічну компетентність, володіти методами менторства, модерації, фасилітації. Застосування принципів андрагогіки у вищій медичній освіті спрямовано на формування конкурентоспроможного фахівця, здатного до безперервного професійного розвитку упродовж всього життя на основі атмосфери свободи, творчості, толерантності, відповідальності, індивідуальної освітньої траєкторії та рівних можливостей суб’єктів навчання. Впровадженість андрагогічних технологій і методів у закладах вищої медичної освіти залежить від навчальних цілей і може варіювати на фундаментальних і клінічних дисциплінах. Перспективами подальших досліджень є розробка нормативних документів і рекомендацій з методології андрагогіки для працівників вищої медичної школи. uk_UA
dc.language.iso uk_UA_ uk_UA
dc.publisher Вісник Вінницького національного медичного університету uk_UA
dc.subject медична освіта uk_UA
dc.subject андрагогіка uk_UA
dc.subject андрагогічна компетентність uk_UA
dc.title Андрагогіка у вищій медичній освіті: особливості впровадження на фундаментальних та клінічних дисциплінах uk_UA
dc.type Article uk_UA


Файли цього елементу

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

Показати скорочений опис матеріалу