Короткий опис (реферат):
У представленій статті розглянуті різні тлумачення, моделі та структуровані концепції змішаного навчання, які інтегруються в навчальний процес здобувачів освіти вищих медичних навчальних закладів. Всеохоплююче визначення, моделі, формалізація ідей у своїй сутності говорить про те, що усі типи освіти, які включають деякі аспекти очної форми навчання та навчання онлайн, використовуючи при цьому переваги обох підходів, описуються в літературі як змішане навчання. Реалії сьогодення диктують нам розуміння того, що змішане навчання стало загальним терміном та використовується для опису інших комбінацій, таких як поєднання різноманітних методів навчання, педагогічних підходів та інтерактивних технологій, хоча поєднання цих процесів не відповідає вагомості визначення змішаного навчання. Через різнобічний спектр тлумачень самого змішаного навчання важливим є те, щоб науковці та практики ретельно пояснювали, що для них означає система змішаного навчання, або використовували альтернативну термінологію. В арсеналі літературних даних на сьогодні немає однозначного розуміння відносно того, як у деталях повинен бути розроблений відповідний сценарій навчального процесу у форматі змішаного навчання, і дискутування зосереджено на правильності дотримання пропорцій злагодженої взаємодії очної форми навчання та навчання у форматі онлайн. Визначення елементів змішаного навчання покращує розуміння його концепції і включає особистий контроль здобувачем освіти над тим коли, де і як він навчається, технологія використовується для покращення ерсоналізації, навчання забезпечує інтегрований досвід, тобто очна і онлайн форми навчання змістовно узгоджені. Саме тому, залучення програми змішаної форми в навчальний процес розглядається як навчання в задоволення. Це забезпечить можливість викладацькій команді вищих медичних закладів України творчо підходити до розробки навчальних засад для обох форматів навчального процесу, під час якого можна багато чому навчитися від самих здобувачів освіти і членів команди, кожен з яких має різнобічний погляд на навчальну програму.