Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Пчелянська, Г. uk_UA
dc.contributor.author Головчук, Ю. uk_UA
dc.contributor.author Середницька, Л. uk_UA
dc.date.accessioned 2025-02-01T17:45:11Z
dc.date.available 2025-02-01T17:45:11Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation Пчелянська Г. Особливості розвитку електронної комерції в умовах пандемії / Г. Пчелянська, Ю. Головчук, Л. Середницька // Scientific Letters of Academic Society of Michal Baludansky. – 2021. – № 9 (2). – С. 13–16. uk_UA
dc.identifier.uri https://dspace.vnmu.edu.ua/123456789/6765 en
dc.description.abstract У статті розглянуто сутність та визначення електронної комерції, як важливого напряму розвитку підприємств. Електронна комерція – це ділова активність із купівлі-продажу товарів та послуг, що передбачає взаємодію сторін на основі інформаційної глобальної мережі Інтернет. Підкреслено важливість електронної комерції в умовах пандемії, оскільки вона виступає вагомим драйвером її розвитку. Визначено, що використання електронної комерції пропонує для споживачів суттєві переваги, зокрема конкурентоспроможну ціну, економію часу і прямий контакт без посередників. uk_UA
dc.language.iso uk_UA_ uk_UA
dc.publisher Scientific Letters of Academic Society of Michal Baludansky en
dc.subject пандемія uk_UA
dc.subject електронна комерція uk_UA
dc.subject комерція uk_UA
dc.title Особливості розвитку електронної комерції в умовах пандемії uk_UA
dc.title.alternative Features of E-Commerce Development in a Pandemic Condition en
dc.type Article en


Файли цього елементу

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

Показати скорочений опис матеріалу