Репозиторий Винницкого национального медицинского университета имени Н. И. Пирогова

Бенчмаркінг у стратегічному управлінні інноваційним розвитком підприємства

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Головчук, Ю. О. uk_UA
dc.contributor.author Середницька, Л. П. uk_UA
dc.date.accessioned 2025-02-01T16:49:08Z
dc.date.available 2025-02-01T16:49:08Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation Головчук Ю.О. Бенчмаркінг у стратегічному управлінні інноваційним розвитком підприємства / Ю. О. Головчук, Л. П. Середницка // Бізнес Інформ. – 2020. – № 5. – С. 419–426. uk_UA
dc.identifier.uri https://dspace.vnmu.edu.ua/123456789/6762
dc.description.abstract Основна мета дослідження полягає у систематизації основ бенчмаркінгу для впровавдження як інструменту на підприємствах та виявленні ролі бенчмаркінгу у стратегічному управлінні інноваційним розвитком і конкурентоспроможності підприємства. uk_UA
dc.language.iso uk_UA_ uk_UA
dc.publisher Бізнес Інформ uk_UA
dc.subject стратегія uk_UA
dc.subject управління uk_UA
dc.subject підприємство uk_UA
dc.title Бенчмаркінг у стратегічному управлінні інноваційним розвитком підприємства uk_UA
dc.type Article en


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию