dc.contributor.author |
Івашкевич, Є. М. |
uk_UA |
dc.date.accessioned |
2024-04-11T12:33:01Z |
en |
dc.date.available |
2024-04-11T12:33:01Z |
en |
dc.date.issued |
2024 |
|
dc.identifier.citation |
Організаційно-педагогічні умови виховання в майбутніх педагогів культури безпечної професійної поведінки в умовах надзвичайних ситуацій / Є. М. Івашкевич // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми: збірник наукових праць. – Вінниця, 2024. – Вип. 71. – С. 208–2016. – DOI: 10.31652/2412-1142-2024-71-208-216 |
uk_UA |
dc.identifier.other |
DOI: 10.31652/2412-1142-2024-71-208-216 |
en |
dc.identifier.uri |
https://dspace.vnmu.edu.ua/123456789/6534 |
en |
dc.description.abstract |
У статті визначено нові функції та специфіку алгоритму професійної діяльності педагога в умовах надзвичайних ситуацій. Автор пропонує означення, критерії та показники культури безпечної професійної поведінки педагога в умовах надзвичайних ситуацій. Автор здійснив аналіз досвіду інших країн, які організовували освіту в умовах надзвичайних ситуацій, та запропоновано правила поведінки та алгоритм реагування педагога на надзвичайні ситуації. У статті автором обґрунтовано організаційно-педагогічні умови виховання культури безпечної професійної поведінки педагогів у надзвичайних ситуаціях. Формування під час вивчення психологічних дисциплін психологічної стійкості та готовності до виконання функції психологічного захисту учнів в умовах надзвичайних ситуацій; модернізація змісту дисциплін ЦЗ і БЖД щодо видів НС, їх потенційних загроз життю і здоров’ю й технологій запобігання негативних наслідків; вивчення та дотримання майбутніми педагогами правил і алгоритмів безпечної професійної поведінки в умовах НС. Автор пропонує також методичні рекомендації щодо виховання культури безпечної професійної поведінки педагогів у надзвичайних ситуаціях. Враховуючи результати наукових досліджень українських і зарубіжних педагогів, процес виховання культури безпечної професійної поведінки педагога в умовах НС, запропоновано здійснювати послідовно в таких три етапи: формування у педагога відповідальності за безпеку учнів під час організації освітнього процесу в умовах НС та необхідності розвитку власної культури безпечної професійної поведінки; ознайомлення з видами НС і їх небезпеками, правилами поведінки в різноманітних НС і технологіями їх попередження; оволодіння моделями та алгоритмами безпечної професійної поведінки під час НС різного характеру. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA_ |
uk_UA |
dc.subject |
алгоритм дій під час надзвичайних ситуацій |
uk_UA |
dc.subject |
безпечне освітнє середовище |
uk_UA |
dc.subject |
воєнний стан |
uk_UA |
dc.subject |
організаційно-педагогічні умови |
uk_UA |
dc.subject |
культура безпечної поведінки |
uk_UA |
dc.subject |
надзвичайні ситуації |
uk_UA |
dc.subject |
освіта в умовах війни |
uk_UA |
dc.subject |
освітній процес в умовах надзвичайних ситуацій |
uk_UA |
dc.title |
Організаційно-педагогічні умови виховання в майбутніх педагогів культури безпечної професійної поведінки в умовах надзвичайних ситуацій |
uk_UA |
dc.type |
Article |
en |